ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

فساد حاکم بر کشور

آرزوی 50 ساله حجتیه! 
 
 
 
 

 این بخشی از حاشیه نویسی بر یکی از دیدارهای اخیر هاشمی رفسنجانی است که در پایگاه اطلاع رسانی وی منتشر شده است. متن کامل این نوشته در لینک پایان این خلاصه است. "ولایتی های شاه" که دراین مطلب به آن اشاره می شود همان دار و دسته حجتیه و امام زمانی هاست که مصداق دولتی اش دوران احمدی نژاد بود و مصداق روحانی اش مصباح یزدی. حاشیه نویس آن دیدار نوشته:
این روزها مصداق تهدید الهی شده ایم. می گو
ید عذاب آسمانی فقط از آسمان نمی بارد، گاهی هم از زمین می آید و مردم را به جان هم می اندازد. نان فرعون هم در تفرقه و جنگ بود. مردم را به جان هم می انداخت تا جای خودش در امان بماند. تا به فساد خودش برسد.

به خودم می گویم چقدر تعبیر جالبی است. این روزها مصداقش خیلی عیان است. روزگاری بود که برخی ها شده بودند دلسوز نظام و حتی از بزرگان انقلاب هم دلسوزتر. غارتگران بیت المال. 7، 8 سالی با همین حربه چرخید و چرخیدند، آخرش هم کاشف به عمل آمد «ماجرای نان و پنیر» روزهای اول به کجاها که ختم نشد! عبرت تاریخ در همین جاهاست.

ختم کلام آقای هاشمی در آن دیدار هم مشابه تمام دیدارهای ایشان است. خطاب به ولایتیون زمان شاه، آنها که به اجبار «ولایتی» پناه بردند که معاش و دنیای شان را به خطر نیاندازد. «ولایتیون شاه» برای هاشمی یک قصه نیست، یک غصه بزرگ است. غصه ای که روز به روز هم بزرگتر می شود، وقتی می‌بینند همانها شده اند تریبون انقلاب و طلبکار مردم. غصه ای واقعی که به چشم خود می بینید که به علمداری همانها، «حجّتیّه» آرزوی 50 ساله اش را به کرسی می نشاند. آرزوی فراگیر شدن فساد در زیر پرچم اسلام. آرزوی به ناکامی رساندن انقلاب خمینی را. «ولایتیون شاه» غصه بزرگ هاشمی هستند. شاید امروز هیچکس به اندازه هاشمی از شنیدن اخبار فسادهای دولت گذشته غرق اندوه نشود. «ولایتیون شاه» برای هاشمی یک قصه نیستند. یک غصه واقعی اند که هر روز صدایشان بلندتر می شود.

پیک نت  9 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: