ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گزارش سیاسی تاج زاده خطاب به همسرش

ادعای پیروزی بر داعش

به سود جنگ شیعه و سنی است! 
 
 
 
 

 

همسر مصطفی تاج زاده از آخرین ملاقات با وی گزارشی در فیسبوک خود منتشر کرده که خلاصه آن را می خوانید:

از مقالات ارزشمندی که در روزنامه ها خوانده می گوید: «نظام قالبی، حتی اگر برای بشر بهشت هم بسازد خسته کننده است» این مقاله نوشته شهید بهشتی است که برای اولین بار در روزنامه شرق ۸/۱۱ منتشر شده است. به همه توصیه می کند و می گوید: وقتی این مقاله را می خوانی می فهمی با گذر از بهشتی و رسیدن به مصباح چه استحاله ای برای جمهوری اسلامی و چه فاجعه ای برای ایران و ایرانی رخ داده است. و معلوم می شود چرا ۹۸% از مردم ایران به جمهوری اسلامی رأی دادند و معلوم می شود چگونه قانون اساسی تدوین شد!

در مورد پرونده رحیمی هم که مانند کردان مدرک تقلبی آکسفورد داشته و با همان مدرک سه هزار دلاری رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد شده بود، نکاتی به شرح زیر دارد:

۱- اصل مسئله و محکومیت آقای رحیمی یک شکست سیاسی-اقتصادی برای جناح اصول گرا بود اما نحوه مواجهه احمدی نژاد، رحیمی و اصول گراها با مسئله را باید یک ورشکستگی اخلاقی برای آن جناح نامید. دولتی که با شعار دزدگیر ۸۸ روی کار آمده بود، چنین رسوایی بزرگی را به بار آورد.

۲- نامه رحیمی از جهات مختلف دارای اعترافات مهمی است:

الف) بی کفایتی و لجبازی آن دولت و رئیس آن را نشان می دهد.

ب) فساد گسترده و حرام خواری را در ارکان حکومت یکدست در ۸ سال گذشته ثابت می کند.

پ) هدف اصلی قهر ۱۱ روزه را اعلام می کند.

۳- آقای حدادعادل باید توضیح دهد که چرا مجلس هفتم به رغم اطلاع از تخلفات رحیمی به او به عنوان رئیس دیوان محاسبات رأی داد و باید توضیح دهد که چرا مانع افشای اسامی ۱۷۰ نماینده ای می شود که از رحیمی پول گرفته اند.

۴- آقای رحیمی مدعی بود که خواهان تشکیل دادگاه علنی است. الان لازم است که کپی چک هایی را که به ۱۷۰ نماینده دریافت کننده این وجوه حرام داده منتشر کند.

۵- رسانه ها باید اسامی ۲۱۱ نماینده مجلس هشتم که از انتصاب رحیمی به عنوان معاون اول رئیس جمهور حمایت کردند و همینطور اسامی ۱۷۰ نماینده ای را که وجوه حرام را دریافت کرده اند، یافته و منتشر کند.

۶- وقتی که فکر و ذکر شورای نگهبان حذف اصلاح طلبان باشد، تعجبی ندارد که امثال رحیمی با رأی اکثریت مجلس هفتم، رئیس دیوان محاسبات شود و با حمایت ۲۱۱ نماینده مجلس هشتم معاون اول رئیس جمهور شود. همچنین تعجبی ندارد که مجلس نهمی ها از مرتضوی پول بگیرند و تعدادی از نمایندگان آن نیز دریافت کننده بورسیه غیرقانونی باشند.

۷- سکوت تکفیری های پایداری درباره رحیمی و همینطور کسانی که حرام خواری کرده اند، عبرت آموز است.

۸- به نظر من مادام که بساط حرام خواری سیاسی برچیده نشود و به عملکرد حزبی نهادهای انتصابی پایان داده نشود، نه مدیریت کشور سروسامان می گیرد تا مشکلات به صورت ریشه ای حل شود و نه حرام خواری اقتصادی و آموزشی و فرهنگی و اجتماعی خاتمه پیدا می کند. به بیان روشن مادام که آزادی احزاب و مطبوعات (آزادی اندیشه و بیان و قلم) تضمین نشود و به مصونیت آهنین اقتدارگراها پایان داده نشود و سوء استفاده از شورای نگهبان، سپاه، قوه قضائیه و صدا و سیما به نفع یک جناح و علیه نیروهای اصلاح طلب و مستقل تمام نشود، ریشه کنی فساد در حکومت ناممکن خواهد بود. قاطعیت قوه قضائیه هم نه در رسیدگی پرونده فردی منسوب به احمدی نژاد بلکه در رسیدگی پرونده منسوبان خود از جمله سعید مرتضوی و فاضل و جواد لاریجانی معلوم می شود.

همسرجان خبر مربوط به برگزاری مسابقه کاریکاتور هولوکاست را هم خوانده و از این بابت بسیار متأسف است. می گوید: آنان که در پاسخ به توهین به پیامبر اکرم (ص) مسابقه هولوکاست را تدارک می بینند، از این نکته غافل هستند که موتور محرکه اسلام هراسی در سال های اخیر همان نژادپرست های آلمانی و غربی هستند که در جنگ جهانی دوم یهودی ها را هدف قرار داده بودند. در حقیقت آنان امروز به دنبال این هستند که یک هولوکاست اسلامی راه بیندازند. دروغ خواندن هولوکاست به نفع نژادپرست هاست. کار صحیح آن است که به دنیا نشان دهیم همان جنگ افروزان نژادپرست و توسعه طلب درجهت ایجاد هولوکاست اسلامی هستند. این کار مانند کندن تابلوی خیابان نوفل لوشاتو احمقانه است. چرا که در نامگذاری این خیابان بحث علاقه به دولت فرانسه مطرح نبوده بلکه بحث علاقه به امام بوده است.

آنان اشتباه بزرگ دیگرشان این است که اصرار دارند ثابت کنند ایرانیان داعش را نابود کردند و این همان چیزی است که داعش می خواهد تا ثابت کند دشمن اصلی اش ایرانیان و شیعیان هستند. این کارها مصرف داخلی دارد اما دیر یا زود به جنگ افروزی شیعه و سنی منجر می شود.

پیک نت  14 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: