ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

علیه بی نوبتی در توزیع بار

تحصن 500 راننده کامیون

در کارخانه سیمان ارومیه 
 
 
 
 

 

بیش از ۵۰۰ راننده پایانه‌های کارخانه سیمان ارومیه برای سومین روز پیاپی در واکنش به توزیع ناعادلانه بار از سوی شرکت های حمل و نقل در «سالن ایلان» پایانه سیمان ارومیه به تحصن خود ادامه دادند.

دبیر انجمن صنفی راننده‌های سیمان ارومیه به خبرگزاری ایلنا گفت:

شرکت‌های حمل و نقل مستقر در پایانه کارخانه سیمان ارومیه بدون در نظر گرفتن نوبت بار کامیونداران، ۹۰ درصد از بارهای سیمان کارخانه را به کامیونهای طرف قرار داد با خود میدهند. این در حالی است که طبق تفاهم نامه‌ای که پیش از این بین انجمن صنفی رانندگان کامیون و انجمن صنفی پایانه‌ای حمل ونقل سیمان ارومیه امضاء شده است، می‌بایستی شرکتهای حمل ونقل به همه کامیونداران طبق نوبت بار بدهند.

شرکت های حمل ونقل باید هر روز حداقل به ۱۵۰ راننده کامیونی که دارای کارت نوبت هستند بار تحویل بدهند اما آنها علاوه بر آنکه نوبت بر اساس کارت را رعایت نمی کنند بجای اعلام بار به کامیونداران، وظیفه توزیع بار سیمان را نیز  خود به عهده‌ گرفته‌اند.

مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های استان آذربایجان غربی با ارسال نامه‌ای به رئیس انجمن صنفی رانندگان سیمان ارومیه تهدید کرد که در صورت هر گونه ایجاد تنش در میان رانندگان‌ مسئله از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌ شود.

پیک نت  18 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: