ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ادعای فرمانده سابق سپاه تهران

"درجا" زدن فرماندهان سپاه

وسط مین های انفجاری دروغ 
 
 
 
 

 

سردار سرتیپ پاسدار «حسین همدانی» فرمانده سابق سپاه تهران بزرگ بنابر خبری که سایت دیگربان منتشر کرده (و متاسفانه ننوشته است که همدانی در کجا این سخنرانی را کرده) گفته است:

در جریان وقایع سال ۱۳۸۸ بیش از ۸۳۰ نفر «قطع نخاع» شدند و میرحسین موسوی و مهدی کروبی به خاطر معلولیت این افراد هم که شده قابل بخشش نیستند.

هیچ حکومتی با دروغ و سخنرانی به ثبات و پایداری نمی رسد و تعجب آور است که امام جمعه ها و فرماندهان سپاه این واقعیت را که در کشورهای مختلف جهان به اثبات رسیده باور ندارند. بخش بسیار مهمی از بی اعتمادی مردم به هر حرف و سخنی که از دهان چهره های مخالف اصلاحات در می آید در همین واقعیت ریشه دارد. از جمله همین ادعای مضحک سردار همدانی که اگر مملکت حساب و کتاب داشت قوه قضائیه باید گریبان او را می گرفت و می گفت بیا ادعای خودت را ثابت کن. مدرک داری بیار، شاهد داری ارائه کن و...

آمار قطع نخاع شدگان جنگ ایران و عراق تاکنون اعلام نشده، اما بعید به نظر می رسد که این تعداد در آن جنگ قطع نخاع شده باشند.

ظاهرا سرداران حامی کودتا به پایان خط رسیده اند و دروغ دیگری ندارند که علیه موسوی و کروبی بگویند. موقعیتی که امام جمعه ها نیز در آن قرار گرفته اند.

همدانی در همین سخنرانی موسوی و کروبی را مزدور دشمن خطاب کرد. این نیز اتهامی است که اگر حساب و کتابی در کشور بود باید همدانی و امثال او برای اثبات آن به دادگاه فراخوانده می شدند.

می گویند دروغ هرچه بزرگتر باشد باور نکردن آن دشوار تر است، اما نه آنقدر بزرگ که کسی شنونده آن را باور نکند.

پیک نت  19 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: