ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مصاحبه با یک عضو شورای شهر تهران

بودجه شهرداری تهران

علیه دولت روحانی هزینه می شود 
 
 
 
 

 

شهرداری تهران، 22 بهمن امسال علاوه بر بسیج همه امکاناتش از اتوبوس و مترو برای کشاندن مردم به خیابان ها، علیه مذاکرات اتمی نیز با صرف بودجه ای عظیم برای تهیه شعار و پارچه نویسی ها سنگ تمام گذاشت. در همین ارتباط یک عضو شواری شهر تهران بنام محمد حقانی، روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفت:

 هر نهادی وظایفی دارد و باید در راستای وظایف خود عمل کند، به همین دلیل اعتقاد دارم؛ بودجه شهرداری نباید صرف مسائل سیاسی شود وعملکرد‌ها باید براساس قانون باشد.
این عضو شورای شهر تهران در واکنش به توزیع پلاكاردهای عكس آیت الله خمینی و علی خامنه ای كه زیر آن ها نوشته شده بود «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» گفت:

بودجه شهرداری باید در جایگاه خود خرج شود، زیرا مردم بودجه خود را برای اداره شهر به این نهاد واگذار کرده‌اند و این مبلغ نباید صرف این اقدامات شود.

دستگاهی که خدماتی بوده و کارکرد سیاسی ندارد، باید به دور از مسائل سیاسی باشد و نباید بودجه آن در راهی هزینه شود که ارتباطی به فعالیت وی ندارد. اگر مذاکرات کار اشتباهی بود، رهبری اولین نفری بودند که با این موضوع مخالفت می‌کردند. به شهردار تذکر خواهیم داد و باید دید در جلسه شورای شهر چه خواهد شد.

پیک نت  27 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: