ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نظر کروبی در بیانیه خانواده کروبی

5 سال دروغ نتوانست

از اعتبار کروبی کم کند! 
 
 
 
 

 

در آستانه سالروز راهپیمائی ساندیسی 9 دیماه سال 1388 که رهبر جمهوری اسلامی خود را به آن دخیل بسته و پاچه خواران حکومتی آن راهپیمائی نیز به طناب آن چنگ زده و خود را آویزان کرده اند تا خیزش میلیونی مردم ایران علیه کودتای 88 را منکر شوند، علاوه بر انتشار اظهار نظر کوتاه منتسب به میرحسین موسوی، خانواده مهدی کروبی نیز بیانیه ای صادر کردند.

هم اظهار نظر میرحسین موسوی و هم بیانیه خانواده کروبی که نظرات شفاهی شیخ مهدی کروبی را مکتوب کرده اند، در پاسخ به امام جمعه ها، فرماندهان کودتائی سپاه و در نهایت، "رهبر" جمهوری اسلامی است که دراین روزها، وحشت زده از آنچه که در روز 16 آذر دیدند و ادامه جنبش سبز را در نسل جوان کشور شاهد شدند منتشر شده است.

در بیانیه ای که با امضای خانواده شیخ مهدی کروبی رئیس اسبق مجلس منتشر شده، آمده است:

 

در سالروز حکومتی ۹ دی، ماشین تبلیغاتی حاکمیت بدون به رسمیت شناختن فرصتی برای پاسخ، مجددا سیلی از دروغ و تهمت های ناروا را نسبت به عزیزان در حصر و حبس وارد ساخته و می سازد. “فتنه” رمز مشترک کاسبانی ست که رسوایی غارت کم نظیر بیت المال کشور در چند سال گذشته را در کارنامه خود دارند. مگر ۵ سال دروغ و اتهام های لاینقطع توانست خدشه ای به اعتبار و جایگاه عزیزان در حصر و حبس وارد کند؟

تا به امروز برابر با ۶ دی ماه ۱۳۹۳ احدی از مقامات کشور اعم از رسمی و یا غیر رسمی، تصمیم شورای عالی امنیت در مورد حصر و حبس (البته اگر اساسا تصمیمی در این باب وجود داشته باشد) را به آقای کروبی و یا خانواده وی اعلام نکرده است. ایشان بارها خواستار ابلاغ دستور قضایی بازداشت و مبنای حقوقی این مجازات خودسر شده اند، لیکن تاکنون هیچ پاسخی اعم از شفاهی و یا کتبی به ایشان داده نشده است.

پیک نت  6 دی

 
 

اشتراک گذاری: