ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بانگ موسوی از داخل حصر

برانداز آنهائی هستند

که فساد را نهادینه کردند! 
 
 
 
 

 

سایت خبری کلمه متن نامه کوتاهی را که میرحسین موسوی در حصر نوشته منتشر کرده است. چه این نامه کوتاه منتسب به موسوی باشد و چه کوچکترین تردیدی درباره مضمون و محتوای آن نباشد، چه بصورت کتبی از حصر بیرون آمده باشد و چه بصورت شفاهی انتقال یافته باشد، هیچکدام در اصل و ماهیت آنچه منتشر شده تغییری نمی دهد و عین واقعیت است. موسوی در چند جمله کوتاه و با اشاره به موج جدید تبلیغاتی که از بعد از 16 آذر امسال علیه وی بعنوان برانداز تشدید شده نوشته و یا گفته است:

«برانداز کسانی هستند که از جیب مستضعفان و پابرهنگان و فقرا فسادهای عظیم را در کشور ایجاد کرده‌اند. اینجانب و رهنورد از ابتدای حصر بارها از طریق زندانبانان، به مسئولان امر برای حضور در دادگاهی علنی و صالح اعلام آمادگی کرده‌ایم. بنده آماده‌ام تا ضمن پاسخ‌گویی به اتهامات، حقایق مربوط به سرچشمه‌های فساد عظیمی که کشور و انقلاب را در خود غرق کرده را بیان کنم. ادعای اخیر تفهیم اتهام، کذب و بی‌معنی است و ما تا کنون چند بار خواستار حضور یک مقام قضایی برای تعیین وضعیت حقوقی و همچنین رسیدگی به ورود غیر قانونی و حضور چند ماهه بدون مجوز درون منزل خود شده‌ایم که به‌ رغم قول‌های داده شده هیچ‌گاه اقدامی صورت نگرفته است. آنها اگر به جای اتهام ‌زنی‌های کذب و بی‌معنا، رشد و بلوغ یک ملت را آشوب عده‌ای بزغاله و گوساله نمی‌خواندند، امروز مجبور نبودند مفاسد بزرگ را انکار کنند و با جنگ‌های روانی و راه اندازی کاروان‌های روایت، افکار عمومی را از خطرات این‌همه فساد و تباهی منحرف سازند.

(علم الهدی امام جمعه مشهد در راهپیمائی ساندیسی 9 دیماه 88 در میدان انقلاب تهران، 3 میلیون مردم تهران که در اعتراض به کودتای انتخاباتی سال 88 به خیابان آمده و خود را به میدان آزادی رساندند را مشتی بزغاله و گوساله خطاب کرد.)

پیک نت  8 دی

 
 

اشتراک گذاری: