ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 دی  ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  مداحان راهپیمائی ساندیسی 9 دی 88  
 
 
 

می گوید: بگو دوستت کیست، تا بگویم تو کیستی؟

این ضرب المثل، در این روزها که طراحان راهپیمائی حکومتی – ساندیسی 9 دیماه 88 و مجرمین کودتای 88 و بهره گیران از آن کودتا در شهرهای مختلف کارناوال راه انداخته اند مصداق کامل دارد. به لیست سخنرانان دو روز اخیر سالگرد راهپیمائی ساندیسی نگاهی بیاندازید:

جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان کودتا که درانتخابات ریاست جمهوری 92 با همه حمایت حکومتی که از او شد تنها 4 میلیون رای توانست جمع کند. حیدر مصلحی وزیر اطلاعات کم عقل دوران احمدی نژاد که در آخرین ماه های وزارتش با احمدی نژاد اختلاف پیدا کرد اما با حمایت رهبر توانست تا پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد بر سر کار بماند. احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان که با احمد جنتی برای جلب نفرت مردم مسابقه می دهد. سردار میلیاردر محصولی که در کودتای 88 وزیر کشور بود و در روزهای اعتراض مردم به کودتا زیر زمین وزارت کشور را تبدیل به زندان کرده بود. حتی همین چهارنام و چهار چهره مصداق آن نیست که در بالا نوشتیم؟

اینها مدعی اند که راهپیمائی 9 دیماه "یوم الله" بود و میلیون ها مردم ایران برای دفع باصطلاح فتنه به خیابان آمدند. (البته با اتوبوس های ویژه حکومتی!) باید پرسید: آن جمعیت عظیم میلیونی 9 دیماه که مدعی آن هستید، چرا در انتخابات 92 به جلیلی رای نداد؟

پیک نت  10 دی

 
 

اشتراک گذاری: