ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 دی  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دیدار انتخاباتی با هاشمی

در آستانه همایش اصلاح طلبان 
 
 
 
 

 

در آستانه و در تدارک برپائی کنگره بزرگ اصلاح طلبان، مسؤولین و رهبران احزاب و تشکل‌های عضو شورای هماهنگی اصلاحات، روز گذشته با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

در این دیدار نگرانی هایی که در باره انتخابات سال آینده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورا وجود دارد مطرح شد و هاشمی گفت:

متأسفانه برخی مسؤولین در ابراز نگرانی‌ها و تهدیدات سیاسی خود کسانی را مخاطب قرار می‌دهند که در جامعه هیچ یک از ابزار قدرت و تبلیغات، به جز رأی مردم را ندارند و گویا این کارسازترین ابزار قدرت است.

با اتحاد مردم پیروز شدیم و سخت ترین مراحل شورش‌ها و جنگ را گذراندیم اما کم کم میراث بری رشد کرد و کار به جایی رسید که می‌بینیم.

امیدواریم در انتخابات پیش رو، از لحاظ قانونی در همه‌ مراحل ثبت‌ نام، نظارت، اجرا و شمارش، هیچ شبهه‌ای نداشته باشیم.

باید تلاش‌های انتخاباتی در چارچوب قوانین کشور باشد و نباید پا را از دایره اخلاق و قانون فراتر بگذاریم.

هاشمی در باره حضور خود در انتخابات و پا درمیانی برای حل مسائل سیاسی کشور از جمله مناسبات با عربستان گفت:

بارها گفته‌ام خود را وقف نظام کرده‌ام و تا نفس دارم برای انقلاب، مردم و کشور تلاش خواهم کرد، اما می‌دانید کارهای دیپلماتیک شروط و آدابی دارد.

در این دیدار حجت‌الاسلام رهامی، رئیس کمیته انتخابات جبهه اصلاحات‌ـ دکتر مصطفی کواکبیان، دبیر کل حزب مردم سالاری ـ دکتر فاطمه راکعی دبیر کل مجمع زنان نو اندیش مسلمان ـ حجت‌الاسلام منتظری قائم، از مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم ـ دکتر علی شکوری راد، عضو انجمن اسلامی پزشکان ـ علی‌محمد غریبانی، دبیر کل انجمن اسلامی مهندسین ایران ـ احمد حکیمی‌پور، دبیر کل حزب اراده ملت ـ حجت‌الاسلام شیخ قدرت علیخانی، عضو مجمع ادوار نمایندگان مجلس ـ هر کدام درباره اوضاع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور دیدگاه های خود را مطرح کردند.

پیک نت  25 دی

 
 

اشتراک گذاری: