ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سئوال ساده یک نماینده مجلس:

اگر یک عضو مجلس بمیرد

باندازه مرگ "پاشائی" مردم ناراحت می شوند؟ 
 
 
 
 

 

حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس روز گذشته در مجلس از نمایندگانی پرسید:

فعالیت هنری یک جوان که به اندازه‌ انگشتان یک دست هم نمی‌رسید نشان داد وی حضور عمیقی در دل و ذهن مردم داشت به طوری که کلام و تصویر مراسم تشییع جنازه وی هم نتوانست این شور را به خوبی متجلی کند.

می‌توانید بگویید اگر اتفاق مشابهی برای شما بیفتد چند نفر از پاپ ‌خوانان کشور یا مردمی که نمایندگی آنها را بر عهده دارید در مراسم ختم شما حضور می‌یابند؟

بنده و سیاستمداران نباید خون شهدا را وجه المصالحه اغراض سیاسی خود قرار دهیم و بزرگداشت بسیج را به انداختن چفیه به گردن محدود کنیم.

این روزها در هر نشست و استیضاحی بحث فتنه 88 مطرح است. بنده برای چندمین بار به صراحت فتنه سال 88 را محکوم می‌کنم تا به هزار کار نکرده متهم نشوم، اما معتقدم یک نسل از انقلاب تحت تاثیر فتنه 88 قرار خواهند گرفت.

افراد و دستگاههای تاثیرگذار در حوادث سال 1388 را مشخص کنید تا موضوع فتنه برای کاسبی عده‌ای مشخص دائما مستمسک قرار نگیرد.

بنده فقر و فساد و پرونده‌های خاک خورده در قوه قضاییه و آمار بالای طلاق را محکوم می‌کنم، بنده همه فشارهای اقتصادی که عامل اصلی این اتفاق ناخرسند است را محکوم می‌کنم.

از تحریم داخلی برخی بانکها و دستگاههای اجرایی در علیه تولید ناراضی هستم، امیدوارم تحریم صندوق توسعه ملی و برخی از بانکها بر ضد تولید هر چه زودتر حذف شود.

تیم مذاکره کننده با تکیه بر منویات رهبری و با زبان ملایم اقدام کرده است و نتیجه هر چه باشد پیروزی ملت ایران را در پی خواهد داشت.

پیک نت  3 آذر

 
 

اشتراک گذاری: