ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

با چماق وارد این دانشگاه می شوند

با مدرک دکترا خارج می شوند!
 
 
 
 

 

دانشگاه امام جعفر صادق، میراثی است که آیت الله مهدوی کنی از خودش، برای پسرش باقی گذاشته است. آقازاده کنی هم مثل خود آیت الله کنی که سیمش را انداخته بود روی سیم قدرت "خامنه ای" سیمش را انداخته روی سیم مجتبی پسر "قدرت".

این دانشگاه  که در بزرگراه چمران، پل مدیریت قرار گرفته و محل آن، پیش از انقلاب مرکز مطالعات دانشگاه هاروارد بوده، عین پادگان نظامی است و اگر خیلی بخواهیم آن را مرکز تحصیل بدانیم، چیزی است شبیه مكتب خانه های قرآن. دانشگاه امام صادق در زمین های وسیع و مرغوب سعادت آباد در غرب تهران واقع شده و خیابانهای اطراف آن معمولا با پست های بازرسی كنترل میشوند.

ورودی آن بتدریج اغلب بسیجی های دستچین شده و امتحان پس داده در صحنه عملیات خیابانی اند. از جمله چماقداران پس از کودتای انتخابات 88 و یا رهبران و پیشکسوتان آنها در سالهای پیش از احمدی نژاد و یا در دوران خود احمدی نژاد. در میان آنها، نوچه مداحان هم هستند که رانت تحصیلی گرفته اند. کنکور این دانشگاه جدا از کنکور عمومی و سراسری است و داوطلبین و یا معرفی شدگان باید یک سئوالاتی را پاسخ بدهند تا گزینش شوند. شماری از نسل اول مهاجمین خیابانی در همین دانشگاه باصطلاح تحصیل علوم کرده اند و دکترا گرفته اند. جناح راست روی این دانشگاه خیلی سرمایه گذاری کرده بود تا بلکه خروجی این دانشگاه کادرهای حکومتی شوند. از جمله دکترهای خروجی این دانشگاه جلیلی است که در زمان احمدی نژاد رئیس شورای عالی امنیت ملی بود. سرتیپ الله کرم فرمانده حزب الله خیابانی از دانشگاه آزاد دکترا گرفته اما استاد راهنمایش "ازغدی" بوده که در دهه 60 معروف ترین بازجوی اوین بود. مناظره او و اصغر زاده را در همین شماره پیک نت حتما بخوانید تا ببینید چه کسانی در دانشگاه امام صادق دکترا گرفته و حالا تبدیل به استاد هم شده اند و به نسل بعدی که دانشجوی این دانشگاه است چه چیز را تدریس می کنند. شک نیست که از تجربیات عملی خودشان هم برای دانشجویان می گویند.

پیک نت  23 آذر

 
 

اشتراک گذاری: