ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بیانیه زنان اصلاح طلب اصفهان

همسوئی اسیدپاش ها

با "داعش" در عراق و سوریه 
 
 
 
 

 

در پی جنایات اسیدپاشی زنجیره ای در شهر اصفهان،

مجمع زنان اصلاح طلب استان اصفهان، در ارتباط با اسید پاشی ها در اصفهان بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:

اکنون که جنایات داعش وحشت عمومی درجهان ایجاد کرده و خشونت و وحشیگری را در برابر زنان درسوریه وعراق به اوج رسانده، درایران و درنظام جمهوری اسلامی عده ای خود سر ومعلول الحال که به ظاهر داعیه داران حفظ دین و دنیای مردم شده اند، زنان را با اسید پاشی تهدید می کنند. اکنون بیش از سه هفته است که از حوادث اسید پاشی اخیردر اصفهان می گذرد، آسیب دیدگان و مردم خواستارشناسایی عامل یا عاملان و تامین امنیت و خواهان اقدام سریع و قاطع دستگاه انتظامی، امنیتی و قضایی دراین خصوص هستند.

سال‌هاست که شاهد وقوع موارد متعددی از اسیدپاشی با انگیزه‌های شخصی و خانوادگی درجامعه بوده ایم که متاسفانه به دلیل نقائص و ضعف‌های قانونی عمدتا عاملان این جنایات به مجازاتی که متناسب با جرم باشد محکوم نشده اند و همین موضوع راه را برای وقوع حوادث بعدی از جمله فجایع اصفهان تسهیل نموده است.

دراین میان، اطلاع رسانی شفاف دستگاه‌های مسئول درخصوص چگونگی رخ دادن چنین فجایعی درجامعه و هشدارهای امنیتی درجهت آگاه سازی شهروندان لازم و ضروری است.

از آن‌جا که آسیب دیدگان حوادث اخیر قربانی ناامنی اجتماعی شده اند، ازدولت محترم درخواست می شود حمایت‌های لازم در جهت بهبود و بازیابی سلامت آنها صورت بگیرد.

پیک نت 3 آبان

 
 

اشتراک گذاری: