ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

موتلفه اسلامی، شریک مستقیم دوران احمدی نژاد

سکه "فتنه" از رونق می افتد

اگر وزیر علوم رای بیاورد! 
 
 
 
 

 محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، که اگر قرار باشد "عسس" را در جمهوری اسلامی بگیرند، گریبان این حزب و رهبرانش را حداقل بخاطر نابودی تولید داخلی و تبدیل کشور به بندرگاه واردات باید گرفت، روز گذشته پشت نقاب باصطلاح "فتنه" سنگر گرفت و از نمایندگان مخالف دولت در مجلس نیز خواست تا از پشت همین نقاب به وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت علوم رای ندهند.

بخش مهمی از انگیزه دفاع از ادامه حصر موسوی و کروبی و داغ نگهداشتن باصطلاح فتنه برای همین کارشکنی ها و بویژه کنار گذاشتن مدیران باسابقه و بدون سابقه اختلاس و دزدی و غارت و خرافه پرستی است تا بتوانند امثال مشائی و احمدی نژاد و بقیه همکاران او را بر کار بیاورند و برای چپاول هم امثال بابک زنجانی را شریک کنند. این جمله دبیرکل موتلفه را بخوانید:

 

با وجود این که پشتیبانی اصولی از دولت یازدهم در دستور کار حزب موتلفه اسلامی است نظر منفی خود را راجع به تصدی جناب آقای دکتر محمود نیلی احمد آبادی به وزارت علوم اعلام می کنیم و از نمایندگان مجلس مصرا تقاضا داریم به وظیفه خود عمل بفرمایند و به کسی رای مثبت بدهند که نه تنها سابقه همراهی و سکوت در فتنه نداشته باشد، بلکه در مقابل عوامل فتنه، شجاعانه و به صراحت سینه سپر کند و به نظر ما این خصوصیت در وجود آقای دکتر محمود نیلی جمع نیست.

در زمان فتنه تحصنی در دانشکده فنی دانشگاه تهران به پشتیبانی از جریان فتنه برقرار بوده است که آقای دکتر نیلی رئیس این دانشکده نه تنها هیچ مخالفتی با آن تحصن نداشته بلکه همراهی هم کرده اند. آقای دکتر نیلی تاکنون موضعی علیه فتنه و سران فتنه و اتهاماتی که سران فتنه در انتخابات 88 ریاست جمهوری به نظام وارد کرده اند، نداشته است.

شاید محمد نبی حبیبی هم مانند پدرخوانده موتلفه اسلامی "عسگراولادی" مرگ را به چشم دید و از شب اول قبر و پاسخگوئی ترسید، مانند وی بگوید که فتنه ای در کار نبوده و موسوی و کروبی هم فتنه گر نیستند و نمی توانم دروغ بگویم و شب اول قبر پاسخ بدهم!

حالا که موتلفه اسلامی بقول محمد نبی حبیبی پشتیبان اصولی دولت روحانی است، موضع اش اینست، اگر پشتیبان دولت نبود چه می کرد!؟

این همان حزبی است که تئوریسین آن "بادامچیان" هفته گذشته پس از چاپلوسی از محمد خاتمی، توصیه کرد ایشان را برای ماموریت های اروپائی از ایران خارج کنند تا نتواند در دو انتخابات مجلس شورا ومجلس خبرگان نقش آفرینی کند و اصلاح طلبان به این ترتیب بی رهبر بمانند!

سید احمد خاتمی هم در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "العالم" کنار گذاشتن هاشمی از انتخابات مجلس خبرگان را کلید زد. دست همه آنها در یک کاسه دراز است.

پیک نت 7 آبان

 
 

اشتراک گذاری: