ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

ماموریت مقابله سرلشکر فیروزآبادی
 با تندروها
در نیروهای مسلح

 
 
 
 
 

 

محسن دعاگو امام جمعه شمیرانات که به صراحت گفتار منطقی شهرت داشت، 40 روز پیش در گذشت. خبرگزاری ایلنا آخرین بخش آخرین مصاحبه او را به همین مناسبت منتشر کرد. نکات خبری مهمی در این بخش از گفتگو با دعاگو وجود دارد که ما آنها را استخراج کرده و منتشر می کنیم:

1- هاشمی معتقد است نماز جمعه جای عبادت است و ناآرامی، هتاکی، فحاشی، توهین و تهمت با این فضا سازگار نیست. اگر هاشمی احساس کند فضای نماز جمعه آرام است و جریان تندرو اجازه بدهد مردم در نماز جمعه آرامش را تجربه کنند، به تریبون نماز جمعه بازمی‌گشت. او در تریبون نماز جمعه حاضر نخواهد شد و این را هم می‌پذیرم که جای وی در تریبون نماز جمعه بسیار خالی است.

2- آنهائی که توانسته‌اند چند هزار میلیارد تومان اختلاس کنند، طبیعی است که چند میلیارد تومان آن را هم خرج انتخابات کنند. نزدیکان احمدی‌نژاد (با همین پشتوانه) در حال فعالیت برای انتخابات مجلس اند. این مساله کاملا مشخص است. با این حال، معتقدم جریان احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس به جایی نخواهد رسید.

3- برخی از افراد در کشور، عاقلانه در حال مقابله با تندروی هستند. نظر رهبری هم همین است. مثلا در نیروهای مسلح این مسئولیت را فردی مثل سرلشگر فیروزآبادی انجام می‌دهد. رهبری می‌خواهند دولت را تقویت کنند؛ برای همین، هجمه های تند به دولت را نمی‌پسندند. جریان تندرو از بین نمی‌رود، اما باید کنترل شود.

پیک نت 10 آبان

 
 

اشتراک گذاری: