ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نگاه نوین وزارت اطلاعات

به امنیت در ج. اسلامی 
 
 
 
 

 

محمود علوی وزیر اطلاعات به همدان سفر کرده و در جلسه شورای اداری این استان شرکت کرد. او در این جلسه سخنانی گفت که شاید سمت گیری نوینی در وزارت اطلاعات باشد و این وزارتخانه را از دستگاهی سرکوبگر به نهادی برای حفظ امنیت ملی تبدیل کند. خلاصه ای از مهم ترین نکات سخنان وزیر اطلاعات در همدان را می خوانید:

«امنیتی که جامعه را در بخش های مختلف به چالش بکشد ثمری ندارد؛ چرا که امنیت باید همراه با نشاط باشد. این وزارت در اوج صلابت و اقتدار قرار دارد و این قدرت برای برخورد با دشمنان نظام است. راهبرد وزارت اطلاعات به تبعیت از دولت تدبیر و امید اتحاد و همدلی تمامی گرایش های سیاسی و کمک به یکدیگر است. وزارت اطلاعات با مفاسد اقتصادی که سرمایه گذار را دچار سرخوردگی می کند با جدیت برخورد می کند. دایره افراد دلسوز وابسته به نظام بسیار وسیع و گسترده و دایره 'اشداه علی الکفار' کوچک است و بر این اساس برنامه وزارت اطلاعات نیز جذب حداکثری است. در این وزارتخانه بر مبنای گرایش سیاسی با افراد برخورد نمی شود، افرادی از هر جناح و طیف سیاسی که اسلام، قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و شخص ولی فقیه را قبول دارند، حتی در صورتی که با گرایش و ذائقه ما سازگار و همسو نباشند، مورد احترام وزارت اطلاعات هستند.

وزارت اطلاعات توجهی به گرایش سیاسی ندارد. هر جریانی که در چارچوب قانون فعالیت دارد مورد احترام وزارت اطلاعات است ولی ما با هرگونه فعالیت با منشاء ضد امنیتی برخورد می کنیم.

پیک نت 21 آبان

 
 

اشتراک گذاری: