ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

در رباط کریم

انفجاری که روی نداد

و جان عده ای نجات یافت! 
 
 
 
 

 

سلام- پلیس رباط کریم حدود سه هفته پیش در یک منطقه شلوغ این شهر، ساکی را کشف کرد که درون آن بمب کار گذاشته شده بود. اهالی منطقه که با دیدن یک فرد معتاد در محل که این ساک را در گوشه ای گذاشته و خود رفته بود، پلیس را خبر می کنند. پلیس در محل حاضر شده و پس از بازرسی ساک بمب جاسازی شده در آن را خنثی می کند. کسبه محل که فرد معتاد را می شناخته اند، مشخصات او را در اختیار پلیس می گذارند.

 

ماموران اطلاعات رباط کریم به کمپ ترک اعتیاد که فرد معتاد مدتی در آن بوده مراجعه می کنند و از روی دفتر کمپ آدرس فرد معتاد را پیدا می کنند. مسئولین کمپ اطلاع میدهند که فرد معتاد مدتی در کمپ بوده اما مرخص شده است. پلیس همراه با مسئولین کمپ به آدرس مورد نظر مراجعه می کنند و پیش از آن که فرد معتاد فرصت فرار پیدا کند او را دستگیر می کنند.

در جریان بازجوئی معلوم می شود شخص ناشناسی  صد هزار تومان به فرد معتاد دستگیر شده داده تا یک ساک دستی را در یک پاساژ شلوغ شهر رباط کریم بگذارد و از محل دور شود و این فرد نیز این ماموریت را با دریافت یکصد هزار تومان انجام داده بود. مغازه دارهای محل که فرد معتاد را می شناخته اند به این اقدام او شک کرده و ماجرای حضور او در محل با ساک دستی را گزارش می دهند.

این تمام آن ماجرائی است که وزیر اطلاعات اخیرا به آن اشاره کرد و گفت که قرار بوده در تهران یک انفجار روی دهد که آن را خنثی کرده اند.

پیک نت 21 آبان

 
 

اشتراک گذاری: