ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

تفسیر دقیق سرلشکر فیروزآبادی

فاجعه "کوبانی"

سرپل ائتلاف امریکائی

برای استقرار زمینی در سوریه 
 
 
 
 

 

سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، روز گذشته تفسیری دقیق از فاجعه درحال وقوع "کوبانی" ارائه داد که در ادامه می خوانید. علیرغم توصیه ای که فیروزآبادی در باره ضرورت اعتراض های جهانی و اعلام همبستگی با مردم کوبانی می کند، هنوز معلوم نیست چرا در ایران جلوی از اعلام همبستگی و اعتراض را گرفته اند؟ و چرا سلاح و مهمات از ایران برای مردم کوبانی فرستاده نمی شود. درحالیکه هم از طریق سوریه و هم از طریق لبنان چنین می توان کرد.

فیروزآبادی گفت:

می خواهند مردم کوبانی را فدا کنند تا سرپلی زمینی برای حضور نظامی ائتلاف – ناتو به رهبری امریکا- در سوریه فراهم شود. ما عمیقا نگران قتل عام هستیم و آن را فاجعه ای جنایتبار برای بشریت می دانیم. متأسفانه نیروهای ائتلاف با بمباران های هوایی گزینشی موجب تسریع پیشرفت عملیات داعش شده است.

کشور همسایه  (ترکیه) راه کمک به مردم مظلوم کوبانی را بسته است. مقاومت در کوبانی بشدت ادامه دارد، اگر به مردم مظلوم کوبانی کمک رسانی شود آنها خواهند توانست داعش را از کوبانی دور کنند.

بوی توطئه ای به مشام می رسد که مردم کوبانی فدا شوند تا سرپلی زمینی برای حضور نظامی ائتلاف در سوریه فراهم شود. داعش در این میان مزدوری بیش نیست و نیک اندیشان جهان و مسلمانان مصلح و خیرخواه در همه سرزمین های اسلامی بایستی به این وضع اعتراض کنند چرا که تنها راه نجات مردم کوبانی فریادهای آنها در جهان است.

پیک نت 20 مهر

 
 

اشتراک گذاری: