ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نماینده زابل در مجلس:

مردم فقیر سیستان و بلوچستان

می روند پاکستان و تکفیری باز میگردند 
 
 
 
 

 

همزمان با سقوط یک هواپیمای نیروی انتظامی که راهی سیستان و بلوچستان (زاهدان) بود، نماینده زابل در مجلس از حضور گروه های تکفیری (داعش نیز تکفیری است) در منطقه سخن گفت، که در نوع افشاگر اصل ماجرای سقوط هواپیمای نیروی انتظامی است. او که در ارتباط با آخرین اقدام تروریستی در سراوان گفت:

در روزهای گذشته دو حادثه تروریستی در سراوان روی داده که نشان میدهد نیروهای نظامی و امنیتی و همچنین دستگاه قضایی در برخورد با اشرار باید سریع تر اقدام کنند.

اوضاع و احوال نابسامان معیشتی مردم شرایط مساعدی را برای گروههای تکفیری شده و عده‌ای از افراد ناآگاه جذب این گروه ها می شوند دست به اقدامات تروریستی می زنند.

امتداد نوار مرزی را باید جدی گرفت اما از سوی دیگر نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم باید اقدام شود. بازارچه‌ها و گذرگاهای مرزی باید فعال شوند تا مردم بتوانند تحت نظارت دولت به فعالیت اقتصادی برای تامین معیشت خود بپردازند.

وقتی این بازارچه ها برقرار نیست رفت و آمدهای غیرقانونی صورت می گیرد و افرادی که به دنبال شرارت هستند به پاکستان می‌روند و آموزش می‌بینند و با آمادگی های لازم به منطقه باز می گردند و دست به اقدامات تروریستی می زنند.

دولت پاکستان باید ملزم به مقابله جدی با اشرار و گروههای تکفیری در این کشور شود. اگر دولت پاکستان نمی‌تواند از پس مقابله با این گروه‌ها بر آید باید اجازه دهد تا نیروهای ما برای دفاع از حقوق ملت و تامین امنیت مرزنشینان اقدام لازم را در خاک پاکستان انجام دهند.

پیک نت 22 مهر

 
 

اشتراک گذاری: