ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

4 نکته و خبر از دیدار با تاج زاده

عشق را از سیما حذف کردند

"والنتاین" امریکائی جایش را گرفت 
 
 
 
 

 

فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وزارت کشور در کابینه خاتمی و عضو رهبری جبهه مشارکت که از زندانیان کودتای 88 است، در گزارشی از ملاقات خود با سید مصطفی تاجزاده این چند نکته را نوشت:

شوهرم گفت:

 

1- باید ابراز تأسف کنم که در پیام رهبری به مناسبت ایام حج بازهم در معرفی اسلام ناب محمدی بحث مهم حقوق و آزادی فراموش شد. مهم ترین ویژگی اسلام ناب حقوق و کرامت انسانی و آزادی است که متأسفانه در کلام ایشان نیست و شنیده نمی شود.

2- سردار نجات یا همان آقای "زیبایی نژاد" عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از قبل از انشعاب نیز برای من چهره آشنایی است و بیش از چهره اش افکار متحجرانه اش برای من خاطره انگیز است! این ها منتقد اصلاح طلب، دوم خردادی، سبز و اخیرا حتی اصول گراهای مستقل اند و این ادامه دیدگاه سردار مشفق (از طراحان کودتای 88) است که همه را جز جناح رهبری دشمن می داند.

این سردار نجات اول انقلاب یعنی سال ۵۸ می گفت چون برده داری در قرآن آمده پس مجاز است و ذوالقدر (سرتیپ پاسدار و قائم مقام سابق فرمانده کل سپاه که اکنون در قوه قضائیه مستقر است!) عضو دیگر سازمان در آن زمان، که از نظر فکری لیدر جریان راست در سازمان مجاهدین انقلاب بود و دفاع از بهشتی در برابر بنی صدر را از باب دفع افسد به فاسد مجاز می شمرد، نه به خاطر خود او و دیدگاه هایش، زیبایی نژاد یا همین سردار نجات را نفی می کرد و زیبایی نژاد هم او را التقاطی می دانست، چون برده داری را منسوخ شده می دانست. این خاطرات دور را می گویم تا با سابقه و درجه تحجر صاحبان این طرز تفکر آشنا شوید.

3- در مقاله ای خواندم که حذف سازهای ایرانی در تلویزیون اثرش این است که جوانان فقط با سازهای غربی که در ماهواره و اینترنت می بینند آشنا هستند و سازهای ایرانی را نمی شناسند، چون آنها را ندیده اند! در نتیجه با حذف ساز از نمایش موسیقی ایرانی قرائت های گوناگون از قرآن کریم جای آن را نگرفت، بلکه سازهای غربی جایگزین شدند! همچنین حذف واژه عشق از ادبیات و متون و مقالات نیز به ترویج ولنتاین غربی منجر شد که جای عشق ورزی ایرانی و وطنی را گرفت.

4- حالا که مصباح حرفش را پس گرفته و ضد خشونت شده برای اثبات این که معتقد نیست برای اسکات خصم باید دروغ گفت چون معتقد به توجیه شرعی دروغ است، خوب است در موارد زیر هم موضع بگیرد و پاسخ دهد:

 

۱- آیا نصر بالرعب را قبول دارد؟

۲- با استبداد دینی موافق است یا مخالف؟ و در صورت مخالفت مؤلفه های آن را ذکر کند.

۳- آیا هنوز سازگاری اسلام و دموکراسی را نفی می کند؟

۴- نظرش در مورد حقوق و آزادی های اساسی ایرانیانی که مخالف ایشان هستند چیست؟

(مسلمان یا عرفی گرا اما ملتزم به قانون اساسی)

۵- آیا معیارهای دوگانه را قبول دارد یا نه؟

۶- اقدامات خودسر و غیرقانونی انصار حزب الله و لباس شخصی ها را قبول دارد؟

۷- آیا هنوز دروغ و تهمت به دشمن را مجاز می شمارد؟

پیک نت 22 مهر

 
 

اشتراک گذاری: