ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  خاتمی 72 ساله شد!  
 
 
 

 

بزرگداشت آغاز هفتاد و دومین سال تولد سیدمحمد خاتمی به رسم هر ساله، توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی، مدیر مسوول روزنامه اطلاعات با حضور جمعی از چهره های فرهنگی کشور در دفتر وی برگزار شد.

در این مراسم دعائی گفت:

خاتمي عزيز،  كاكاي عزيز، تو را دوست داريم و حرمت مي‌نهيم، زيرا علم و تعهد را ارج مي‌نهي و با چراغ دانش و احساسِ مسئوليت به پيش مي‌روي و به رغم بي‌اخلاقي‌ها و تهمت‌ها از راه روشن اجداد طاهرينت كه استواري بر جاده اخلاق و فتوّت و مروّت و مردانگي است بازنمي‌گردي. تو را دوست داريم، چون قدرتِ دولت، تو را نياراست، بلكه تو زيور و پيراية دولت شدي، هيچ‌گاه نخواستي آن‌گونه كه با جبّاران و ستمگران سخن مي‌گويند، با تو سخن گويند و برتر از آنت پندارند که ممكن است خطا ‌كني و گمان کنند که اگر حقی به تو گفته شود، تو را سنگين و درشت مي‌نمايد. تو در آبادي ايران كوشيدي؛ همچنان كه در گسترش آزادي و سرفرازي مردم تلاش كردي. ما تو را همان ‌گونه يافتيم كه جد بزرگوارت در توصيف اهل تقوي فرمود: «در دينداري، نيرومند و در عين نرمي،‌هوشمند و در كنار بردباري، دانشمند. در سختي، شكيبا و در راه رستگاري، پويا». عمرت دراز باد و سرت سبز و تنت درست و دلت شاد.

در این جلسه یکی از هنرمندان تابلوی فرش چهره محمد خاتمی را تقدیم وی کرد و برخی عکاسان تصاویری که از وی به چاپ رسانده بودند، هدیه دادند و هادی حیدری، کارتونیست نیز کاریکاتور محمدخاتمی با عنوان دیالوگ را تقدیم وی کرد.

پیک نت 23 مهر

 
 

اشتراک گذاری: