ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مصاحبه بادامچیان: برای انتخابات مجلس

اصلاح طلبان خوب است

از نامزدهای موتلفه حمایت کنند! 
 
 
 
 

 

ما در انتخابات گاهی می‌خواهیم ائتلاف بین تشکل‌ها و احزاب سیاسی برقرار کنیم. باید در انتخابات مجلس آینده عناصر صالح و شایسته را به مجلس بفرستیم. ابتدا افراد را مشخص می کنیم و سپس هرکسی خواست از او حمایت کند.

ملت ما نمی‌خواهد که این حزب با آن حزب دعوا کند و سهمی بگیرند بلکه می‌گویند که بیایید کار کنید و بهترین راه و افراد را انتخاب کنید. اگر به عنوان مثال حزب موتلفه بهترین افراد را برای مجلس دهم انتخاب کرد و اصلاح طلبان نیز به این نتیجه رسیدند که این افراد بهترین هستند اگر از آنان حمایت کنند یک اتفاق خوب است که در کشور رخ می‌دهد.

اصلاح طلبان روی ارزش‌ها تاکید داشته باشند و نه آنکه روی برخی جریان‌های خود ساخته اصرار بورزند که چون اصلاح طلب هستند، حساب خود را از بقیه کشور جدا می‌دانند.

اصلاح‌طلبان متعلق به این ملت و تابع نظام هستند، بعضی‌ها نمی‌خواهند این واقعیت را قبول کنند و دائم خلاف این حرف را ادعا می‌کنند. من از مردم می‌خواهم که به این ”بعضی‌ها“ که خلاف این واقعیت را ادعا می‌کنند رای ندهند. اصلاح طلبان عضوی از مردمان این کشور هستند.

الان برخی از اصلاح طلبان به خاطر قدرت در حالیکه روحانی را قبول ندارند کنار او و در یک صف ایستاده‌اند. همچنین برخی از اصلاح طلبان نیز بازی دیگری را به راه می‌اندازند تا نسل دوم، سوم و چندم اصلاحات را به راه می‌اندازند كه چنین رفتاری درست نیست.

(از این جملات بادامچیان استنباط دیگری جز وحشت از حضور اصلاح طلبان و بسیج مردم برای رای دادن به آنها در انتخابات مجلسین آینده استنباط می شود؟)

پیک نت 26 مهر

 
 

اشتراک گذاری: