ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

امام جمعه ای که گز نکرده پاره کرد!

مردم زرین شهر رفته بودند

ستایش را ببینند نه امام جمعه را! 
 
 
 
 

 

انصاف نیوز: جشن عید غدیر در شهر حاجی آباد واقع در مرکز شهرستان زرین دشت استان فارس، با قهر مجری اصلی برنامه و اعتراض حاضران به هم ریخت.

بلیت های این مراسم را خیلی از مردم خریده بودند و استقبال گسترده بود. مردم در سالن ورزشی 22 بهمن حاجی آباد حاضر شدند اما ناگهان دیدند محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی همخوانی ندارد. در بیلبوردهای تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود نوشته شده بود برنامه با حضور "نرگس محمدی" بازیگر نقش "ستایش" برگزار خواهد شد اما علیرغم حضور این بازیگر در سالن وی به روی سن نرفت.

در ابتدای مراسم امام جمعه زرین دشت سخنرانی کرد و در پایان سخنان خود اعلام کرد خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد. اما نرگس محمدی با شنیدن این سخن اطلاع داد که حجابش کامل نیست و با چادر هم حاضر نیست روی صحنه برود. اصرار بیش از حد برگزار کنندگان نیز در تصمیم او تغییر نداد و همین کشاکش موجب شد تا نرگس محمدی از سالن مراسم خارج شود. جمعیت زیاد حاضر در سالن که به امید روی صحنه حاضر شدن نرگس محمدی بلیت خریده بودند وقتی متوجه شدند نرگس محمدی حاضر نشده با چادر روی صحنه برود و سالن را ترک کرده در حمایت از او شروع به تظاهرات کردند. تظاهرات به اعتراضات خشونت آمیز کشیده شد و مردم وسائل سالن را شکستند و بیرون رفتند.

پیک نت 26 مهر

 
 

اشتراک گذاری: