ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

در مشهد

دفتر ثبت اسناد نوه علم الهدا

کانون ثبت و جعل اسناد! 
 
 
 
 

دوستآن پیک نت- نظر شما در باره پیگیری سکته و کمُای آیت الله کنی و همچنین ماجرای بهره گیری از انگشت او برای تهیه اسناد و انتقال ثروت و املاک او به پسرش را هم تائید می کنم. مطلب زیر بسیار موثق بوده و ۱۰۰ در صد درست می ‌باشد. من به سهم خود شما را تشویق می کنم برای پیگیری این مسائل و در ادامه این تائید خبر زیر را جهت انتشار می فرستم.

یکی‌ از اقوام ما در سازمان ثبت اسناد کار می‌کند، ۲ سال قبل با فشار زیاد یک دفتر اسناد رسمی‌ به نوه پسری آیت‌الله علم الهدا امام جمعه مشهد داده شد. دفتر اسناد رسمی‌ شماره ۹۰۱ - سيد محمدحسن علم الهدی. این دفتر اسناد، اکنون مرکز فساد و اختلاس خیلی از نمایندگان مجلس ، وزرای سابق  و خصوصاً خانواده لاریجانی می‌ باشد. تمام اسناد مربوط به خرید زمین توسط محمد جواد لاریجانی در این محضر تنظیم شده است. 

در طول ۲ سال گذشته ۲۶ مورد شکایت داشته ولی‌ حتی یک بار هم تعلیق نشد. یک نیروی خیلی‌ عجیبی‌ در سازمان ثبت پشت این محضر است. 

علاوه بر خانواده لاریجانی، احمد خاتمی و آیت الله کنی هم معاملات خودشان را از طریق این دفتر انجام میدهند. در حالی‌ که به علت کثرت دفاتر اسناد رسمی‌ کار و کاسبی اغلب آنها کساد است، این دفتر روزانه تا ۵۰ مورد نقل انتقال دارد. 

حتی ۳ ماه پیش زیر فشار افشاگری ها کمیسیون نظارت این سر دفتر را به مدت ۳ ماه معلق کرد اما اجازه امضاء از آن گرفته نشد. یعنی‌ به دفتردار گفتند نیا سر کار اما‌ در خانه امضا کن.  در حالیکه معمولا وقتی‌ دفتری تعلیق میشود صاحب دفتر تا ۳ ماه حق هیچ امضائی ندارد. 

این دفتر کانون سند سازی، برای بعضی فرماندهان سپاه در خراسان نیز می‌باشد. 

قالیباف شهردار تهران هم اغلب سری به مشهد و به این دفتر می زند و اسنادی را به ثبت می رساند. او هم با نوه 34 ساله علم الهدا  رفاقت نزدیک دارد و هر گاه به مشهد می آید بیشتر وقت خود را با او می گذراند.

 

پیک نت 3 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: