ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بخش هائی از سخنرانی اژه ای در فارس

افتخار قوه قضائیه! 
 
 
 
 

 

محسنی اژه ای دادستان سابق که جای خود را با رئیسی معاون اول سابق قوه قضائیه عوض کرده برای معرفی رئیس کل دادگستری استان فارس به شیراز سفر کرد. هنوز معلوم نیست چرا پورمحمدی وزیر دادگستری برای این معارفه به فارس نرفته و اژه ای رفته است!

محسنی اژه ای در جریان معارفه رئیس کل جدید دادگستری فارس طی سخنانی خود را بصورت مشروطه با نظرات دولت روحانی در زمینه استفاده از تکنولوژی اعلام موافقت کرد. این اعلام موافقت به نوعی نیز رد مخالفت آیت الله مکارم شیرازی با اینترنت پرسرعت بود که البته مکارم نیز در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس حرف های خود را در این زمینه پس گرفت.

اژه ای در جریان این معارفه گفت:

 

هیچگونه مخالفتی با تکنولوژی و پیشرفت نداریم و باید بیشترین بهره برداری را از تکنولوژی های روز دنیا داشته باشیم و معتقد هستیم که پیشرفت های امروز و تکنولوژی های جدید باید در اختیار مردم قرار گیرد. اما زیرساخت های آن هم باید فراهم باشد. تکنولوژی را باید پاک، بومی و ملی در اختیار مردم قرار داد و وزارتخانه های مربوطه نیز مکلفند زیرساخت های این گونه تکنولوژی را فراهم کنند. در این که مردم باید از پیشرفته ترین امکانات دنیا استفاده کنند هیچگونه شکی نداریم اما این را هم گفته ایم که باید پیوست فرهنگی و امنیتی به همراه این تکنولوژی ارائه و استفاده شود تا سلامت جامعه با مشکل مواجه نشود.

قوه قضاییه زمانی به فعالیت و اقدامات خود افتخار می‌کند که کمترین تعداد زندانی را داشته باشد.

پیک نت 15 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: