ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  این تازه ترین عکس جمکران است
رقیب امام رضا در مشهد
و حضرت معصومه در قم
 
 
 
 

 

چاه دو قلوی جمکران که تا وقتی آیت الله خمینی زنده بود، بی رونق بود و از ابتدای رهبری علی خامنه ای رونق گرفت، حالا یک شورای فرهنگی هم دارد. مسجد و بارگاهی برای آن ساخته شده و گفته می شود علی خامنه ای وصیت کرده او را در آنجا دفن کنند. پولی از این دو چاه دو قلو در می آید که حساب و کتاب آن هرگز اعلام نشده است. این پول را مردم نیازمند به امید رفع حاجت و یا دفع بلا و بیماری و یا به امید کار و سرپناه و دهها درد بی درمان دیگر به این دو چاه می ریزند.

شورای فرهنگی این مسجد هر چند وقت یکبار تشکیل جلسه می دهد. دو روز پیش نیز این جلسه تشکیل شد و حجت ‌الاسلامی بنام "علیرضا پناهیان"، این ادعای بدیع و عجیب و بی سند و مدرک را کرد:

مسجد مقدس جمکران به دستور امام زمان در زمین برگزیده خداوند متعال (منظور کویر قم است) تأسیس شده تا محل رغبت، تعزیز مردم و پایگاه منتظران موعود باشد. مردم و مؤمنان از سراسر جهان فوج فوج (... به ریش آدم دروغگو) به عشق امام زمان به مسجد داخل می‌شوند و با اقامه نماز و توسل ضمن بیان حوائج (و ریختن نامه و پول به چاه) خود از این فضای معنوی و قدسی برای ارتباط بیشتر با صاحب الزمان بهره می‌برند.

بیانیه مأموریت مسجد مقدس جمکران باید دقیق و کارشناسانه تنظیم شود. در این بیانیه باید استفاده حداکثری از سخنان امام زمان و ولی فقیه درباره مسجد مقدس جمکران مورد توجه قرار گیرد. باید تلاش کنیم تا مسجد مقدس جمکران اثربخشی بیشتری داشته باشد (یادتان نرود که ایشان در همین مصاحبه مدعی زیارت فوج فوج از سراسر جهان شده بود!).

پیک نت 15 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: