ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

وحدت مسلمانان جهان پیشکش رهبر

فکری برای اختلاف

شیعیان داخل حکومت بکنید! 
 
 
 
 

 

مسئولین و دست اندرکاران حج امسال، روز گذشته به دیدار رهبر جمهوری اسلامی برده شدند تا وی برایشان سخنرانی کند. علی خامنه ای در سخنرانی خود گفت:

امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، تلاش گسترده قدرت های بزرگ و عوامل آنها برای ایجاد اختلاف میان امت اسلامی است که باید با بهره گیری از فرصت کم نظیر حج، در جهت ایجاد اتحاد و تفاهم و برطرف کردن عوامل اختلاف و سوءظن ها اقدام کرد.

متأسفانه برخی از مسلمانان اعم از شیعه و سنی، از روی غفلت، با تهمت‌زنی‌ها و دروغ پردازی‌ها به دشمنان امت اسلام کمک می‌کنند و در خدمت منافع امریکا و صهیونیسم قدم برمی‌دارند.

پیروزی اخیر در غزه نشان داد که مسلمانان قوی هستند و توانایی های زیادی دارند و می توانند هرگونه دشمنی را به چالش بکشند و از خود دفاع کنند.

 

(می گویند "چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است". بنابر همین ضرب المثل، رهبر جمهوری اسلامی فکری پیش از نصایح جهانی، بهتر است ابتدا فکری برای اختلاف شیعیان حکومتی که در مجلس و دولت و قوه قضائیه رو به روی هم صف بسته اند بکند و چاره ای برای کارشکنی اکثریت مجلس علیه دولت منتخب مردم بکند. پس از آن چاره ای برای سنی ستیزان درون نظام بکند که برای امام زمان بارگاه جمکران ساخته اند و اجازه خروج از کشور به امام جمعه اهل سنت زاهدان نمی دهند.

درباره غزه و فتوحاتی که ایشان به آن اشاره کرده، فعلا بخشی از خاک غزه را اسرائیل در جنگ اخیر تصرف کرده و به خاک اسرائیل افزوده و دولت فلسطین نیز در تازه ترین اطلاعیه خود از حماس در غزه خواسته به سیاست های مستقل از دولت مرکزی فلسطین خاتمه بدهد که ظاهرا منظور فاصله گیری از جمهوری اسلامی و پرهیز از ماجراجوئی هائی باید باشد در جریان موشک پرانی از غزه و بمباران های اسرائیل منجر به مرگ بسیاری از مردم بی دفاع شده است.)

پیک نت 17 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: