ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

5 سال پس از ادعای سرکوب باصطلاح فتنه

پراکنده گوئی احمد جنتی

در همایش امام جمعه ها 
 
 
 
 

 

آیت الله احمد جنتی که هر چه به انتخابات مجلسین شورا و خبرگان نزدیک می شویم نگرانی اش از شرکت مردم در این دو انتخابات و تغییر دادن ترکیب آن بیشتر می شود، در گردهمآئی امام جمعه ها  در خراسان شرکت کرد. او در این گردهمآئی طی سخنانی نگرانی خود را خواست عمومی جامعه برای تغییرات و به خطر افتادن موقعیت امثال خویش در حاکمیت چنین بیان کرد:

«فتنه‌گران گمان می‌کنند راه برای بازگشت مجددشان باز شده. آن‌ها نقشه‌های بدی در سر دارند. از سال 88 تاکنون گفته شده فتنه خط قرمز است و رهبر معظم انقلاب بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند. چطور هم‌ اکنون برخی از خط قرمز فتنه عبور کرده‌اند؛ چرا عده‌ای نمی‌فهمند که فتنه خط قرمز است. یکی از مسئولان اخیرا بیان کرده که به زودی و با حاصل شدن توافق هسته‌ای مجلس را در دست می‌گیریم و آن زمان، هنگام آزادی موسوی و کروبی است. بنده مستندات این صحبت‌ها را در اختیار دارم. بدانید که آن‌ها نقشه‌های بدی در سر دارند. متاسفانه این افراد به صورت آشکار و نه در خفا و با ترس و لرز صحبت می‌کنند، چرا باید کار به اینجا برسد؟ فتنه‌گران خطر بزرگی نیستند، اما خطر کوچکی هم به شمار نمی‌روند، ما این خطر را باید دفع کنیم.

(احمد جنتی که حداقل براثر کهولت سن نه حافظه درستی دارد و نه نظم فکری در همین سخنرانی کوتاه چند بار تناقض گوئی می کند. یکبار می گوید فتنه گران که منظورش اصلاح طلبان است با ترس و لرز صحبت می کنند و همانجا می گوید که آنها آشکار و نه در خفا صحبت  می کنند. کسی که آشکار حرف می زند که دیگر ترس و لرز ندارد! فتنه گران را خطر بزرگی نمی داند اما یادش می افتد که خطر کوچکی هم نیستند و پس از 5 سال کوبیدن بر طبل سرکوب باصطلاح فتنه تازه صحبت از دفع این خطر می کند!)

پیک نت 19 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: