ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

انصار حزب الله

از موتور سیکلت پیاده شد! 
 
 
 
 

 

بدنبال مخالفت وزیر کشور با اقدمات خودسرانه انصار حزب الله در خیابان ها، به بهانه مقابله با بدحجابی و مفاسد اجتماعی، دبیرکل انصار حزب الله در یک عقب نشینی قانونی با باشگاه خبرنگاران که از باشگاه های نزدیک به صدا و سیماست گفتگو کرد. او دراین گفتگو بهانه فعال شدن انصار حزب الله را فراخوانی اعلام کرد که در اوائل تابستان روزنامه نگار ایرانی مقیم خارج از کشور "مسیح علی نژاد" برای آزادی حجاب داده بود. دبیرکل گفت:

برخی از دنباله‌های فراری جریان فتنه‌گر که در خارج از کشور به سر می‌برند در آستانه تابستان درصدد به راه‌اندازی تحریکات مختلف بدحجابی در کشور بودند و این امر به نوعی موجب شد که ما وارد قضیه شویم.

ما در بخش و محدوده لسانی متمرکز هستیم اما موضوع به التماس‌ها برنمی‌گردد بلکه این مسأله یک امر است. ما هرگز درصدد مقابله نیستیم.

داوطلبان برای این مسأله (عضویت در انصار حزب الله) زیاد هستند، منتهی بنا نیست که همه متمرکز و هجومی در برخی نقاط عمل کنند. تعداد نیروهای جذب شده در مناطقی که لازم باشد به صورت مستمر و پیگیر حضور پیدا خواهند کرد که البته شدت و ضعف آن به توان افرادی که به صحنه می‌آیند بستگی دارد.

درباره استفاده از واژه «گشت موتوری» هم ما دیگر این کلمه را به کار نمی‌بریم.

بحث ما «گروه‌های سیار امر به معروف» است، اینکه طرف با موتور و یا ماشین برود مسأله‌ای عادی است و گشت موتوری به آن صورت که نیروی انتظامی عمل می‌کند، قطعاً نخواهد بود.

صدا و سیما نیز در بخش خبری ساعت 20:30 دوشنبه خود، با انعکاس واکنش وزارت کشور به اقدامات خودسرانه انصار حزب الله نسبت به فعالیت های خیابانی و بدون مجوز انصار حزب الله هشدار داد.

پیک نت 26 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: