ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مصاحبه خواهر میرحسین موسوی

اگر مقاومت موسوی و کروبی نبود

اجازه نمی دادند روحانی بیآید! 
 
 
 
 

 

خواهر میرحسین موسوی در مصاحبه ای که روزآنلاین منتشر کرد، درباره حصر موسوی و دلیل به میدان آمدن وی در انتخابات سال 88 گفت:

اگر آقای موسوی، آقای کروبی و خانم رهنورد اینطور استقامت نمی کردند و خطرها را به جان نمی خریدند این دفعه هم نمی گذاشتند اقای روحانی بیاید. همان استقامت آنها باعث شد آقای روحانی رای بیاورد. در این مدت هم تنها تغییری که در وضع آنها بوجود آمده اینست که بچه ها هفته ای یکبار ملاقات می کنند. ملاقات ها مانند سابق درخانه مجاور است و در خانه خودشان نمی گذارند. ما هم دو ماه یکبار می شود که ملاقات میدهند اما مادر خانم رهنورد را سختی می گیرند. قبلا هر از گاهی خانم رهنورد را می بردند خانه مادرشان تا با او ملاقات کنند اما از روزی که تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی آنها را در خانه مادر خانم رهنورد دیده بودند متاسفانه کمتر شده یعنی خیلی محدود شده ملاقات های خانم رهنورد با مادرش و خیلی سخت می گیرند.

تمام چیزهایی که اقای موسوی می گفتند الان همه می بینند که عین واقعیت بوده. آن چیز هایی که اقای موسوی آن موقع نگران بودند نگران وضعیت کشور بود و به خاطر همین آمد و همه را دیدند. نتایج عملکرد دولت فاسد را پیش بینی کرده و هشدار داده بود. حالا دیدند و معلوم شد از چه کسی حمایت می کردند. الان انسانیت حکم می کند که بیایند به اشتباهات شان اعتراف بکنند از مردم عذرخواهی کنند نه اینکه ظلم را ادامه بدهند و یک عده آدم بی گناه و متعهد را در زندان یا بدتر از زندان، اسیر نگهدارند. این همه در این ۴ سال تهمت زدند و مثلا گفتند که یک میلیارد از عربستان پول گرفته اند و می خواستند مملکت را به آشوب بکشند. حالا که روزنامه ها نوشته اند ۱۰۰ نفر از طرفداران خودشان می خواستند مردم را در راهپیمایی قتل عام کنند. مردم به چشم خودشان می بینند و می دانند همه این ها دروغ بوده. اگر راست می گویند اجازه بدهند اینها هم حرف خودشان را بزنند، لااقل از خودشان دفاع کنند. چه بخواهند چه نخواهند این ظلم و جور در تاریخ به نامشان ثبت شده. هر چه هم همین طور پیش برود آبروی شان پیش مردم بیشتر خواهد رفت.

برای همه روشن شده که چرا اقای موسوی ۲۰ سال کنار بود و نمی آمد و بعد از ۲۰ سال چرا آمد. برای این که خطر را احساس کرده بود برای مملکت و همه چیز را به جان خرید و آمد به خاطر مملکت. همه می دانند. همه چیز را برای آنها قطع کردند. روزنامه نمی دهند، کتاب نمی دهند. اجازه شرکت در مراسم ترحیم پدرش را ندادند. حتی نگذاشتند یک مراسم ختم گرفته شود. بعد می آیند از تریبون های نماز جمعه و تلویزیون که با پول بیت المال اداره می شود مرتب توهین می کنند، تهمت می زنند و از آبروی مملکت هزینه می کنند بلکه آبروی اینها را پیش مردم ببرند؟ آبروی خودشان می رود.

پیک نت 26 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: