ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نمایشگاه زیر زمینی و خصوصی
اتومبیل های قدیمی در تهران
!

 
 
 
 

در زیر زمین یکی از ساختمان های خیابان طالقانی نمایشگاهی خصوصی از 40 ماشین قدیمی برپاست. بنز، فورد، فیات، جگوار و ...
در بسیاری از کشورهای جهان این نوع اتومبیل ها را در یک روز سال به نمایش می گذارند و حتی بصورت کاروان در شهر با آن رانندگی می کنند. البته صاحب هر اتومبیل پشت فرمان اتومبیلی که به جانش بسته و سالها، روزی یکبار به سر و گوشش دست کشیده، موتورش را روشن و خاموش کرده و ...
یکی از خبرنگاران خبرگزاری ایسنا یک گزارش جیمزباندی با عنوان "رمز گشائی" در باره این نمایشگاه و یا پارکینک این 40 اتومبیل نوشته است. چنان که هم صاحب نمایشگاه وحشت داشته و هم شاید خبرنگار ایسنا حواسش نبوده که در حکومتی که قانون یعنی قدرت، فردا ممکن است بریزند به این پارکینگ و اتومبیل ها را مصادره کنند و یا له و لورده کنند!
ما از گزارش جیمزباندی ایسنا، این نکات خبری را استخراج کرده ایم که می خوانید. صاحب نمایشگاه که صاحب اتومبیل ها نیز هست (از گزارش پر حاشیه ایسنا اینگونه استنباط می شود) می گوید:
این ماشین‌ها در زمان خودشان ماشین های گران‌قیمتی نبودند. اما حالا قیمت پیدا کرده اند. کاری که ما کردیم این بود که این‌ها را جمع کردیم. الان پیکان مدل 48، به 60 میلیون هم پیدا نمی شو!
خیلی دوست دارم جایی باشد که مردم بتوانند بیایند این ماشین‌ها را ببینند، اما متأسفانه شهرداری نگاه مادی دارد، من هم از این نگاه خوشم نمی‌آید، وگرنه می‌توانست جایی را در اختیار کسانی که ماشین قدیمی دارند قرار بدهد که نمایشگاهی باشد و مردم بیایند ببنیند.
من این ماشین‌ها را 5 ، 6 میلیون تومان خریدم، حالا گران شده. گران‌ترین ماشینی که خریده‌ام 45 میلیون برایش پول دادم. الان گران شده، 500 میلیون شده.
 

پیک نت دوم مهر

 
 

اشتراک گذاری: