ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

روسیه امریکا را به اتخاذ

سیاست های کودکانه متهم کرد

اومانیته- ترجمه آذرنگ 
 
 
 
 

مجموعه ای از تحریم هاd اقتصادی اشنیگتن و اتحادیه اروپا برعلیه امریکا و اروپا مجموعه تحریم هائی را علیه روسیه در بخشهای کلیدی اقتصاد وضع کرده اند.

روسیه نه اوکرائین را بمباران کرده و نه غیر نظامیان و کودکان اوکرائین را کشته است. روسیه همواره در تلاش برای جلوگیری از بی ثباتی در اوکرائین بوده است تا این کشور تبدیل به "یوگسلاوی تجریه شده" دوم نشود.

اتحادیه اروپا دستیابی روسیه به بازارهای مالی این اتحادیه را مسدود کرده و فروش تسلیحات نظامی و فن آوری های حساس در زمینه انرژِی و کالا که استفاده مضاعف نظامی و غیر نظامی دارند را به روسیه را تحریم کرده است.

روسیه این تحریم ها را بی ثمر اعلام کرده و آن را بخشی از از سیاست های"کوته بینانه واشنگتن" اعلام کرده است. روسیه معتقد است این تحریم ها ضرر و زیان قابل توجهی را متوجه امریکا خواهد کرد. مسکو در اولین واکنش به این تحریم ها، امریکا و متحدان اروپائی آن را به افزایش قیمت انرژی تهدید کرد.

واشتگتن و دولت های اروپائی همان سیاستی را که در برابر بمباران بخش شرقی اوکرائین توسط دولت کیف دارند، در آغاز تهاجم اسرائیل به غزه نیز اعمال کردند. یعنی ابتدا سیاست  سکوت و چشم پوشی را پیش گرفتند و اکنون اشکارا از اسرائیل حمایت می کنند.

 

پیک نت 14 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: