ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  خواب های طلائی سید احمد خاتمی
سنگربندی در مجلس خبرگان
برای بعد از مرگ
خامنه ای
 
 
 
 

شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری قرار است در شهریورماه تشکیل شود. از آنجا که هنوز خبر مرگ آیت الله کنی اعلام و مراسم بدرقه ابدی نیز انجام نشده، این اجلاس قرار است به ریاست آیت الله شاهرودی برگزار شود که شاید نوعی تمرین برای جانشینی هم باشد!

سید احمد خاتمی که سالها رهبری کفن پوشان حرفه ای را در قم برعهده داشت و به خوابش هم نمی دید یک روزی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان شود به خبرنگار ایسنا گفته است، اجلاس خبرگان روزهای 12 و 13 شهریور به ریاست آیت الله شاهرودی برگزار می شود که نایب رئیس اول این مجلس است. احمد خاتمی اضافه کرد: آیت الله مهدوی کنی در قید حیات هستند و همچنان ریاست مجلس خبرگان را برعهده دارند.

همه میدانند که درد امثال احمد جنتی و احمد خاتمی و علم الهدا و مصباح یزدی و چند تنی دیگر در مجلس خبرگان اینست که انتخاباتی در این مجلس برای ریاست آن برگزار شود و هاشمی رفسنجانی رای اول را بیآورد. جلوی انتقال آیت الله کنی به بهشت را هم گرفته اند تا بلکه دعای هر شبه شان اجابت شود و مصباح یزدی و احمد جنتی زودتر از هاشمی به آیت الله کنی نپیوندند تا بلکه هاشمی و کنی، هر دو را با هم بفرستند بهشت! از بخت بد آنها، هاشمی هم هر روز سر حال تر از روز پیش با عده ای دیدار می کند و برایشان سخنرانی کرده و اشاره ای هم به فاجعه 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد که همین تیم یاد شده در بالا حامی او بودند می کند!

ریشه وحشت از ریاست هاشمی بر مجلس خبرگان هم باز میگردد به احتمالاتی که برای بعد از مرگ علی خامنه ای میدهند. باز، همه میدانند که مجلس خبرگان کنونی هیچ نقشی در جمهوری اسلامی ندارد و اگر سنگر بندی هم در آن می شود برای جنگی است که بعد از مرگ علی خامنه ای آغاز خواهد شد. جنگی که معلوم نیست فرماندهان سپاه همه شان را یکجا شکست ندهند و یا دسته بندی های درون همین مجلس – حتی میان آنها که در بالا نامشان برده شد- موجب بیخ پیدا کردن "ولایت فقیه" و انتخاب رهبر نشود.

 

پیک نت 28 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: