ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

چکمه پوشان قدرت

چکمه زنان را بهانه کرده اند 
 
 
 
 

تاج زاده مستند به سخنان اخیر سردار "کریمی" لیدر فراکسیون سپاه در مجلس و همسو با گروه پایداری در مخالفت با دولت روحانی، مقاله ای نوشته است که متن کامل آن را درهمین شماره پیک نت می خوانید. او در مقاله خود می نویسد:

از میان ۵۵ خبرگزاری و سایت خبری - تحلیلی پربازدید، تنها ۱۰ سایت از دولت حمایت می کند و بقیه منتقد و گاه مخالف دولتند و منابع مالی بیش از70 درصد از طریق سپاه تامین می شود.

اکنون نگاه ریاست جمهوری به «مخالفان سازمان یافته» جلب شده و لابد مستندات لازم نیز گرآوری شده است. پس احتمال آن هست که رئیس جمهور روزی مسئله را با مردم درمیان بگذارد. به این ترتیب علت عصبانیت سردار دلواپس "کریمی" (نماینده مجلس که روحانی را در نطق اخیر خود در مجلس جاسوس معرفی کرد!) که طرفدار شفافیت در مذاکرات هسته ای است، مشخص می شود.

آنها که ورود چکمه پوشان به عرصه سیاست را با پرداختن به چکمه های زنان پنهان می سازند، امروز با برپایی تجمع در اعتراض به پوشش سر زنان درصدد سرپوش گذاشتن بر فعالیت های غیرقانونی خویش، بویژه در عرصه های سیاسی – انتخاباتی – اقتصادی – فرهنگی اند. امیدوارم دولت درباره رسانه های زنجیره ای و تراست صادرات و واردات غیرقانونی این مرکز خاص (سپاه) بررسی های لازم را انجام داده و بی اعتنا به قیل و قال های حزب پادگانی و مؤتلفش "جبهه تکفیری پایداری"، نتیجه تحقیقات خود را به استحضار ملت برساند. نباید فراموش کرد که شفاف سازی مؤثرترین وسیله در جهت مقابله با بازار سیاه سیاست، اقتصاد و رسانه است.

 

پیک نت 5 تیر

 
 

اشتراک گذاری: