ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  دیدار روحانی با خانواده بهشتی!  
 
 
 

بمناسبت سالگرد انفجار حزب جمهوری اسلامی، حسن روحانی با خانواده آیت الله دکتر بهشتی که در این انفجار کشته شد دیدار کرد. روحانی در این دیدار گفت:

بهشتی با موافق و مخالف و حتی دشمن‌ترین افراد با سعه ‌صدر به مذاکره و مناظره می‌ نشست و مناظرات ایشان در صدا و سیما گواه این مدعاست.

اداره مجلس خبرگان و مشارکت فعال در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی از کارهای بزرگ و ممتاز شهید بهشتی است. نقش شهید بهشتی در ساماندهی و تکمیل ساختار قوه قضائیه جمهوری اسلامی چه به لحاظ شکلی و چه به لحاظ محتوایی ممتاز و متمایز بود.

بخش عظیمی از این دستاورد بزرگ، مرهون و محصول کار، تلاش و برنامه‌ریزی آن بزرگوار بود.

شخصیتی را در انقلاب اسلامی سراغ ندارم که به اندازه شهید بهشتی زخم زبان‌ها و تهمت‌های فراوانی را به ایشان روا داشته باشند ولی آن بزرگوار با صبر و سعه صدر آنها را تحمل کرده باشد.

در ابتدای این دیدار، روحانی از کتابخانه تخصصی و آرشیو بنیاد نشر آثار آیت‌الله بهشتی و موزه‌ سرایی که شامل عکس و خاطرات اوست و همچنین اتاق شورای انقلاب که نخستین جلسات شورای انقلاب در این مکان برگزار می‌شد بازدید کرد. همچنین پسر ارشد آیت اللله بهشتی نیز در باره پدر خود صحبت کرد. (پسر ارشد آیت الله بهشتی درجریان کودتای انتخاباتی سال 88 بدلیل حمایت از میرحسین موسوی مدتی بازداشت و زندانی شد.)

 

پیک نت 7 تیر

 
 

اشتراک گذاری: