ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

اسم این نماینده های اصفهان را

در انتخابات بعدی فراموش نکنید! 
 
 
 
 

سلام از اصفهان- سرانجام تلاش برای به خاکسپاری جسد ریچارد فرای ایران شناس امریکایی که دهها سال از عمر خود را در جهت شناخت ایران و معرفی آن بدنیا صرف کرد و آرزو داشت در کنار زاینده رود به خاک سپرده شود بی نتیجه ماند. علیرغم توصیه محمد جواد ظریف که ریچارد فرای را "یک دوست واقعی و دانشمندی ایران شناس" خواند و نامه کاظم بجنوردی، رئیس دائرالمعارف بزرگ اسلامی به رئیس جمهور و استاندار اصفهان برای قبول این وصیت وی و ....

همه بی نتیجه ماند و به مشتی بی خبر و آلت دست که کنار پل خواجو و کنار مقبره پروفسور پوپ جمع شده و دنبال لانه جاسوسی در قبر می گشتند گوش دادند و اجازه ندادند جسد ریجارد فرای به ایران منتقل شود. البته درد رهبران و هدایت کنندگان این بی خبران، دولت روحانی و انتخابات 92 و اصلاحات است نه خاکسپاری ریجاد فرای. بهرحال جسد این شرق شناس و رئیس سابق دانشگاه شیراز که 73 روز در سردخانه ای در امریکا نگهداری شده بود را سرانجام سوزاندند. خاکستر بجای مانده از پیکر وی روسیاهی بزرگی است بر چهره آیت الله طباطبایی امام جماعت اصفهان که از "فرای" بعنوان زباله غرب نامبرده بود و همینطور بر چهره "سالک" نماینده مردم اصفهان که موافقت با خاکسپاری او را در اصفهان ننگ دیپلماتیک خوانده بود.

جهت اطلاع – نمایندگان اصفهان در مجلس که طی درخواستی از رئیس جمهور مخالف خاکسپاری فرای در اصفهان بودند را برای به یاد داشتن می نویسم:

1 – احمد سالک

2 – حسینعلی حاجی دلیگانی

3 – حسن کامران

4 – مجید منصوری

5 – علی ایرانپور

6 – موسوی لارگانی

7 – نیره اخوان

8 – حمید رضا فولاد گر

 

پیک نت 7 تیر

 
 

اشتراک گذاری: