ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

هاشمی:

مقابله با اینترنت و ماهواره

بر شناخت مردم از مخالفان افزود 
 
 
 
 

این بخشی از متنی است که پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی منتشر کرده و متاسفانه تاریخ این دیدار و سخنرانی را قید نکرده است. البته این شیوه انتشار خبر در این پایگاه به شیوه ای تکراری تبدیل شده و به همین دلیل و برخلاف انتظار مسئولین این سایت، این شیوه از اعتبار مطالب می کاهد به جای آن که بر اعتبار آن بیافزاید.

در ابتدای این مطلب در وبگاه هاشمی نوشته شده که هاشمی رفسنجانی در سخنانی منتشر نشده در جمع دانشجویان گفته است:

کسانی حسرت قدرت دارند، کسانی دل از قدرت نمی کنند، کسانی هم قدرت را برای خودشان ابدی و مادرزادی و ارث حساب می کنند. اینها تصورات دیگری هم می توانند بکنند. چقدر تلاش شد که نگذارند در کشور اینترنت باشد. چقدر ماهواره را از بالای پشت بام ها جمع کردند، و من نمی دانم چه تاثیری کرد؟ نه تنها از آگاهی مردم چیزی کم نکرد بلکه بر آگاهی مردم افزود، یعنی مردم فکر کردند چرا اینجوری می شود؟ چی در می آید از این؟ چه نتیجه ای دارد؟ یعنی یک جایی را ما ببندیم، چندین جای دیگر را بشر باز می کند. یک راه دیگری پیدا می شود. واقعا باید موکول کنیم به عقل و تصور مردم .

ما به عنوان مبلغان دینی باید دین واقعی را -البته ممکن است ما هم اشتباه بکنیم، من نمی گویم همیشه ما درست می فهمیم -  به مردم بگوییم.

من فکر می کنم ما با همین رویه توانستیم راه را باز کنیم. انصافاً راه باز شد. خیلی از گره ها الان باز شده و یک فضای جدیدی به وجود آمده. دو سه تا مانع هم وجود دارد؛ یکی از موانع بزرگ، خارجی است که هنوز رضایت نمی دهد ما آنچه که داریم بتوانیم برای خودمان نقد کنیم و استفاده بکنیم. یکی از موانع داخلی است که فرصت طلب ها و آنهایی که جدیدالاسلام هستند زیاده خواهی می کنند و اکثر آنها انقلابیون را هم از میدان بیرون کرده اند.

 

پیک نت 7 تیر

 
 

اشتراک گذاری: