ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  حزب کمونیست این اعلام حمایت را محکوم کرد
حمایت رئیس جمهور فرانسه
از کشتار اسرائیل در نوار غزه
 
 
 
 

در اوج جنایاتی که در روزهای اخیر دولت اسرائیل علیه فلسطینی های ساکن در نوار غزه مرتکب می شود، "فرانسوا هولاند" رئیس جمهور فرانسه با اسرائیل اعلام همبستگی کرد. پرتاب شدن یک موشک از غزه به طرف اسرائیل بهانه بمباران وحشیانه اسرائیل در این منطقه شده و تاکنون بطور رسمی اعلام شده که 130 در زیر بمباران کشته شده اند.

روزنامه اومانیته ناشر افکار حزب کمونیست فرانسه، این اعلام همبستگی را محکوم کرد و نوشت:

رئیس جمهور گفته است "من از تمام اقدامات دولت اسرائیل که برای محافظت مردم اسرائیل صورت می گیرد حمایت می کنم". این سخن تنها یک همبستگی نیست، بلکه دخالت رسمی دولت فرانسه به رهبری فرانسوا هولاند در اسرائیل برای بمباران غزه است. در واقع دولت دیگر بدنبال یک فرمول دیپلماتیک برای صلح در منطقه نیست بلکه بصورت آشکار از کشتار، ویرانی ، قتل، زندان و اسارت مردم فلسطین دفاع می کند. دولت بصورت پنهانی از میان اتباع فرانسه در اسرائیل، مشغول تشکیل یک ارتش خارجی "ارتش فرانسوی ـ اسرائیلی" است.

ساخت دیواری بطول 700 کیلومتر که توسط تمام سازمانهای بین المللی محکوم اعلام شده است و آپارتاید در منطقه اشغالی کرانه های غربی نوار غزه محسوب می شود از سوی دولت امری طبیعی تلقی شده است. دولت فرانسه در زمانی که باید همه تلاش ها معطوف به توقف جنگ و برقراری صلح در منطقه باشد جنگ را در منطقه تشدید و تشویق می کند. فرانسوا هولاند جبهه خود را در درگیرهای فلسطین و اسرائیل انتخاب کرده است. قرار گرفتن در کنار راستگرایان افراطی اسرائیل. با این اعلام حمایت دولت فرانسه از عملیات نظامی در غزه، سکوت یکپارچه مرکز ضد تروریستی در فرانسه و دیگر نهادهای دولتی و حتی بسیاری از رسانه ها تعجب اور نیست .

 

پیک نت 22 تیر

 
 

اشتراک گذاری: