ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

علیه اسرائیل و کشتار در غزه

اتحادیه عرب

در قاهره تشکیل جلسه می دهد 
 
 
 
 

علیرغم همه فشار افکار عمومی جهان علیه کشتاری که اسرائیل در نوار غزه به آن ادامه میدهد، نخست وزیر این کشور "نتانیاهو" همچنان از ادامه بمباران و کشتار مردم دفاع می کند و با آتش بس موافقت نمی کند.

بهانه نخست وزیر اسرائیل آنست که میخواهد جلوی حملات راکتی از غزه به داخل اسرائیل را بگیرد و به همین دلیل از زمین، دریا و آسمان غزه را می کوبد!

شمار قربانیان این حملات فاشیستی نزدیک به 200 تن گزارش شده است.

اسرائیل همچنین تهدید به آغاز حملات زمینی کرده است که این به معنای تصرف نظامی بخش هائی دیگر از سرزمین فلسطین می تواند باشد.

 وزرای اتحادیه عرب قرار است امروز (دوشنبه) در قاهره پایتخت مصر تشکیل جلسه بدهند.

شورای امنیت سازمان ملل بازگشت به آتش بس سال 2012 بین طرفین را یگانه راه حل اعلام کرده است.

بصورت همزماه گزارش شده است که اتباع فرانسه در اسرائیل در"اونیفوم" ارتش اسرائیل در عملیات یورش و دستگیری مردم فلسطین و همچنین عملیات زمینی در نوار غزه و کرانه های اشغالی شرکت دارند . حزب کمونیست فرانسه بعد از ظهر 11 ژوئیه در جلسه هیاتی از نمایندگان ملی در وزارت امور خارجه حضور یافتند تا برای صلح پایدار بین فلسطین و اسرائیل با دولت مذاکره کنند. در این جلسه حزب کمونیست فرانسه خواستار توقف فوری بمباران غزه توسط ارتش اسرائیل و جلو گیری از تجاوز اسرائیل در کرانه غربی و شرق بیت المقدس و پایان محاصره اقتصادی غزه شد. این هیات همچنین خواهان تحریم فوری اسرائیل بدلیل نقض قوانین بین المللی شد.

 

پیک نت 23 تیر

 
 

اشتراک گذاری: