ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 تیر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

دیدار افطاری رهبر

با روحانی، ولایتی و وزراء 
 
 
 
 

یک گزارش تصویری از دیدار و در اصل مهمانی افطار رهبر جمهوری اسلامی با اعضای دولت و رئیس بخش استراتژیک مجمع مصلحت نظام "ولایتی" به همراه خبری کوتاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رهبر منتشر شده است. در این خبر رهبر جمهوری اسلامی درباره حوادث غزه، خطر نابودی زمین های کشاورزی، ضرورت جلوگیری از فساد اقتصادی صحبت کرده و ضمنا گفته های چند روز اخیر خود درباره مسائل فرهنگی را نیز تکرارکرده است.

آیا هدف از این دیدار صرفا افطار و باز کردن دهان روزه بوده و شنیدن سخنان تکراری رهبر؟

در محاصره مهم ترین اخبار منطقه و ایران، رهبر باید تعادل روحی خود را از دست داده باشد که دولت را احضار کند و به آنها مثلا توصیه کند مواظب فرهنگ و حجاب باشید!

بنابراین، باید در جستجوی احتمالات دیگری برای این دیدار بود. از جمله خطر ناکامی احتمالی مذاکرات اتمی و تشدید تحریم ها و یا رسیدن به تفاهمی که ممکن است واکنش هائی از سوی مخالفان دولت در داخل داشته باشد، مسئله ادامه بمباران غزه از سوی اسرائیل و گسترش جنگ در خاورمیانه که دامنه آن از غزه به بیروت و حتی صحرای سینا در مصر کشیده شده و عملا اخبار داعش در سایه قرار گرفته و داعش در همین سایه خبری به پیشروی و استحکام موقعیت خود ادامه میدهد. و ای بسا جنایاتی که اسرائیل سرگرم آنست، با همین هدف آغاز شده باشد. خطر تجزیه عراق و سوریه. مسئله حساس اعلام استقلال کردستان عراق و در راس همه آنها اقتصادی بحران زده ای که از دولت احمدی نژاد به ارث رسیده و هر نوع افشاگری درباره آن عملا شخص خامنه ای را که به سود احمدی نژاد دست به کودتا زد بعنوان مسبب اصلی مطرح می کند. رهنمودهای باصطلاح فرهنگی و کشاورزی را که رهبر در جمع های عمومی هم داده و می دهد، بنابراین، دیداری که عکس آن منتشر شده و حالت بسیار خصوصی نیز دارد، باید در باره مسائل اصلی تری باشد که به آنها اشاره شد. بویژه که در یکی از عکسها که ظاهرا مربوط به پس از نماز و افطار باید باشد، مخاطب خامنه ای اسحاق جهانگیری است که از جزئیات فاجعه ای که احمدی نژاد بر سر اقتصاد ایران آورد با اطلاع است و مور اقتصادی دولت را هدایت می کند و پیش از انتخابات نیز، این او بود که گزارش بحران اقتصادی را تهیه کرده و با آمار و ارقام واقعی و نه آن آمار سازی های احمدی نژاد دراختیار رهبر قرار داد و زمینه انتخاباتی را فراهم ساخت که از آن روحانی پیروز بیرون آمد!

پایگاه خبری رهبر اینجا

سایت بولتن نیوز اینجا

 

پیک نت 24 تیر

 
 

اشتراک گذاری: