ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

حزب کمونیست روسیه خطاب به دولت

اجازه بدهید داوطلبان روس

به یاری مردم شرق اوکرائین بروند

سایت حزب کمونیست روسیه- ترجمه نوید بوستانی 
 
 
 
 

حکومت  دست نشانده "باندرا" و دیگر گروه های نئو نازیست مورد حمایت آمریکا در اوکرائین، طی روز های اخیر به کشتار مردم شرق و جنوب شرقی اکراین شدت بخشیده اند. هواپیماها و هلی کوپتر های جنگی تا به حال صدها تن از مردم بی دفاع  را به قتل رسانده و تعداد بی شماری را نیز زخمی کرده اند. مردم این مناطق سیل وار خانه های خود را ترک کرده و به سمت مرزهای روسیه روان شده اند.

بنا بر گزارش خبر گزاری "اینتر فاکس" رهبر حزب کمونیست روسیه "گنادی زوگانف" در ارتباط با عملیت نظامی ارتش اوکرائین بر فراز ایالات دونتسک و لوگانسک روز دوشنبه در حضور خبرنگاران اظهار داشت:

"شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی جنگ در مناطق شرق اوکرائین باید جلسه فوق العاده  تشکیل بدهد. پیشنهاد می شود، جهت جلوگیری از کشتار مردم بی دفاع، بر فراز این دو ایالت، منطقه پرواز ممنوع اعلام شود. روسیه به عنوان عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد از چنین حقی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت، بعد از جنگ دوم جهانی اولین بار است که فاشیزم در این منطقه سر بر آورده و مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مردم بی دفاع را بمباران می کند.

روسیه باید به آتش افروزان فاشیست در کشور همسایه ما جواب در خور را بدهد. دولت ما می تواند به پشتوانه رای مردم برای انتخاب نوع حکومت و احترام به میهن دوستی آن ها، این دو جمهوری را به صورت دو فاکتو به رسمیت بشناسد تا بر روی مردمی که خواهان عبور از مرزها هستند کنترل داشته باشد. قبل از همه باید کودکان، افراد مسن و زنان برای داشتن سر پناهی مطمئن از الویت برخوردار باشند. ما برای چنین امر مهم و انسانی هم تجربه و قدرت کافی و هم توانایی و بودجه لازم را داریم. امکان دیگری که باید به آن اندیشید آن است که شرایطی به وجود آید  تا داوطلبان کمک به مردم دونتسک و لوگانسک برای دفاع از سرزمین خود به آن مناطق فرستاده شوند. خصوصا افرادی که می توانند در زمینه دفاعی به مردم آموزش بدهند. در کشور ما افرادی هستند که شجاعانه در کانون های حساس، مبارزات جنبش های رهایی بخش جهان و شرایط جنگی و پر تشنج از جمله افغانستان در کنار خلق ها نبرد کرده اند و تجارب ارزشمندی به دست آورده اند.

این خیال خامی است که فرض را بر این بگذاریم که نازیست ها و "باندراها"با در پیش گرفتن جنگ  تنها خواهان قتل عام مردم و به اشغال در آوردن مناطق شمال شرقی هم مرز با روسیه بسنده خواهند کرد. آمریکا با هدایت تبهکاران مستقر در کیف، چشم بر ادامه تعرض تا متشنج کردن مرزهای روسیه و به زانو در آوردن کشور و مردم ما  پیش خواهد رفت.

http://kprf.ru/party-live/cknews/131873.htm 

پیک نت 13 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: