ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مصاحبه با سرلشگر فیروز آبادی

رسانه های نیروهای مسلح

خودشان را جمع کردند! 
 
 
 
 

سرلشکر حسن فیروزآبادی،‌ روز گذشته در جمع خبرنگاران، در باره حوادث عراق گفت:

 

داعش یک طرح اسرائیلی - آمریکایی است و جهت ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل در منطقه است. حرکت اخیر آنها در واقع عکس‌العملی بود در برابر انتخابات ریاست جمهوری در سوریه که در آن بشار اسد پیروز شد.

تفکر حاکم بر داعش تفکر دوران جاهلیت بنی‌امیه است و خودشان هم به این افتخار می‌کنند.

ایران نیرویی به عراق اعزام نکرده و نمی کند و نیازی هم نیست. پس از حکم جهادی که از سوی آیت‌الله سیستانی اعلام شد و رهبر اهل سنت نیز اعلام کرد که رهبر ما آیت‌الله سیستانی است، مردم برای پیوستن به ارتش عراق هجوم آوردند و اکنون نیروها به سه دسته تقسیم می‌شوند. نیروهایی که برای جنگ با داعش اعزام می‌شوند، نیروهایی که برای آموزش فرستاده می‌شوند و نیروهایی که به آنها گفته‌اند به خانه‌هایتان بروید و اگر نیازی شد صدایتان می‌کنیم.

فیروزآبادی در پاسخ به پرسش دیگری که درباره سخنان اخیرش در تذکر به رسانه ها نظامی مبنی بر ضرورت دفاع از دولت روحانی بود گفت:

من تنها به رسانه‌های نیروهای مسلح تذکر ندادم، بلکه به همه رسانه‌ها تذکر دادم و بحث من بحث راهبردی بود که رسانه‌ها نگاه راهبردی داشته باشند.

من به خاطر اینکه نگویند سیاسی صحبت کرده‌ام، رسانه‌های نیروهای مسلح را هم گفتم که اگر تخلفاتی دارند، رفع نکنند، برخورد می‌کنیم اما خوشبختانه پس از این تذکر مقامات سپاه اقدامات جدی برای اصلاح امور رسانه‌ای انجام دادند و من راضی‌ام.

پیک نت 29 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: