ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 خرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنرانی سعید جلیلی درکرمان

همه باید قدردان شخصیتی مانند

سرلشگر قاسم سلیمانی باشند! 
 
 
 
 

سعید جلیلی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و سرپرست تیم مذاکرات اتمی در دولت احمدی نژاد به کرمان سفر کرده و با نماینده رهبر دراین استان دیدار کرد. جلیلی نامزد اصلی جناح راست برای انتخابات 92 بود که تنها 5 میلیون رای آورد.

جلیلی سخنران نیست و ضرورتی هم ندارد که همه سخنران باشند، اما در کرمان یک سخنرانی کوتاه و نه سیخ بسوزد و نه کباب کرده که خواندنی است. البته یک بخش آن بسیار خواندنی و سئوال کردنی است. آن بخش که ناگهان از میان همه فرماندهان و غیر فرماندهان گفته باید ملت قدر سرلشگر سلیمانی را بدانند!

متنی که خبرگزاری ایسنا از سخنان جلیلی مخابره کرده چنین است:

"سعید جلیلی" در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: حرکتی که در کل کشور رخ داده است حرکت بسیار خوبی است و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم. برخی از مولفه های کنونی کشور بی نظیر بوده و وحدت و آرامش را به همراه آورده است، آرامشی که اکنون در جامعه وجود دارد ثمره قطره قطره خون شهیدان است. همانطور که در روستای گنجان با 800 نفر جمعیت 72 شهید را تقدیم اسلام کرد.

شخصیت‌هایی مانند سردار سلیمانی می توانند برای یک کشور بسیار موثر باشند و باید قدر این افراد را بدانیم و باید قدرشناس ولایت فقیه و روحانیت باشیم.

مسیر انقلاب باید به قوت خود باقی بماند و راه خود را ادامه دهد در اندیشه های اسلامی چیزی به نام «اپوزسیون» وجود ندارد، تنها چیزی که وجود دارد کمک برای محقق ساختن اهداف انقلاب اسلامی است. همه باید برای اهداف انقلاب تلاش کنند و نقد خود را جایی بیان کنند که بدانند برای رفع یک ایراد می‌تواند کمک کند.

سرلشگر سلیمانی فرمانده سپاه قدس است و جلیلی در سخنرانی خود نگفته به چه دلیل باید قدردان او بود؟ 

پیک نت 29 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: