ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

صحبت از 87 میلیارد یورو است

شناسائی 10 عضو

مافیای "دورزدن تحریم"

 
 
 
  یک مقام ارشد وزارت نفت اعلام کرد که پس از بررسی دفاتر وزارت نفت دوران احمدی نژاد یک مافیای دولتی- نفتی کشف شده که بابک زنجانی یکی از اعضای آن بوده است. 10 عضو این مافیا شناسائی شده اند که ازجمع آنها، تنها بابک زنجانی بازداشت شده است. تاکنون مشخص شده که هر یک از اعضای این باند بیش از یک میلیارد دلار به وزارت نفت بدهکارند. از جمله اعضای این باند، فردی است که به نوشته روزنامه اعتدال تحت پوشش یک بانک خصوصی فعالیت می کرده و تاکنون یک و نیم میلیارد دلار بدهی او به وزارت نفت کشف شده است.
در مجموع، صحبت از 87 میلیارد یوروی ارزهای نفتی کشور است که در ماجرای "دور زدن تحریم ها" به باد رفته است.
دولت هنوز پرهیز دارد از افشای نام اعضای رهبر این مافیا و دلیل این پرهیز چیزی نیست جز قدرتی که در پشت این مافیاست و جلوی این افشاگری را می گیرد. طراحان "دور زدن تحریم ها" فرماندهان سپاه بوده اند و مافیائی که از آن صحت می شود در دوران وزارت سردار سپاه " قاسمی" در راس این وزارتخانه شکل گرفته است.
هدف و درد اصلی آنها که روز به روز و ساعت به ساعت مشغول ایجاد بحران و توطئه و جنجال سازی های خبری اند و پیاده نظامشان در مجلس مرتب وزرای کابینه را برای پاسخ به سئوالات احضار می کنند، وحشت از افشای هویت اعضای این باند و قدرتی اند که پشت این باند قرار دارد. این قدرت بیمناک از دست دادن هر بخشی از حاکمیت است که در اختیار دارد. از جمله مجلس، صدا و سیما، تریبون های نماز جمعه ... و تبدیل آنها به نهادهائی علیه این قدرت و بلندگوئی برای افشای آنجه که در 8 سال تسلط کامل فرماندهان سپاه بر قوه مجریه گذشت.
 

پیک نت 8 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: