ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

عقل و شعور رئیس سابق زندان ها

ایجاد اردوگاه ها

برای ادامه احیای اقامه نماز 
 
 
 
 

رئیس برکنار شده زندان ها "اسماعیلی" که حالا دادستان تهران شده، در مراسم تودیع خویش، اشاره به خدماتی کرد که در طول ریاستش بر سازمان زندان ها انجام داده است. بخوانید:

در دوره مدیریت بر این سازمان تلاش شد با رهنمودهای رئیس قوه قضاییه و عنایت ویژه ایشان در جهت جبران عقب‌افتادگی‌ها گامهایی برداشته شود.

در این دوره تلاش شد تا نظم، انظباط، ‌اقتدار و امنیت به زندان‌ها برگردد و فعالیت های فرهنگی با محوریت نماز و قرآن توسعه یابد. توانستیم چندین سال پشت سرهم به عنوان سازمان بر‌تر در احیای اقامه نماز معرفی شویم.

چه در زمان تصدی ریاست سازمان زندان‌ها و چه در حال حاضر که ریاست دادگستری استان تهران را برعهده دارم، معتقدم که جای افراد اراذل و اوباش، متجاوزان به حقوق عمومی، قاچاقچیان موادمخدر، برهم زنندگان نظم و امنیت و سارقان مسلح داخل زندان است وباید با آن‌ها برخورد جدی کرد.

در دوران مدیریت بنده دو اردوگاه به بهره برداری رسیده و اردوگاه‌های تهران، کرمان وسیستان بالای ۹۰درصد پیشرفت داشته و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

( حاصل این همه اقامه نماز و گرفتن روزه و قرآن خوانی باید اصلاح زندانیان باشد و بیرون آمدنشان از زندان، اما از آنجا که این نمایش ها برای چاپلوسی و گرفتن پست و مقام است، اسماعیلی در بخش پایانی سخنرانی اش اشاره به اردوگاه هائی می کنند که انسان را یاد اردوگاه های دوران نازی ها در آلمان می اندازد. بویژه که او می گوید چه مجرمین و متهمینی را باید در زندان نگهداشت. یعنی کسانی که به احیای اقامه نماز جمعه در بین آنها اسماعیلی افتخار می کند! اینها کیستند و از قوطی کدام عطاری در آمدند و شدند حاکمان جمهوری اسلامی و قاضی و زندانبان؟) 

 

پیک نت 11 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: