ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

تعریف متهمی از متهم دیگر

رئیس سازمان زندان ها

شایسته دادستانی تهران بود! 
 
 
 
 

اسماعیلی از ریاست زندان ها برکنار شد و مراسم تودیع با او روز گذشته برگزار شد. این که او چقدر در ماجرای حمله به زندانیان بند 350 اوین نقش داشت و یا از روی سر او سپاه دست به چنین اقدامی زد، در هاله ای از ابهام است، اما آنچه مسلم است، علیرغم دروغگوئی رئیس قوه قضائیه،"جوادی آملی لاریجانی" دادستان عمومی "اژه ای" و معاون اول قوه قضائیه "رئیسی" این برکناری در ارتباط مستقیم بود با این یورش.

در مراسم تویع وی که روز گذشته (سه شنبه) برگزار شد حجت الاسلام ابراهیم رئیسی معاون اول رئیس قوه قضائیه سخنرانی کرد. حجت الاسلامی که خود یکی از سه متهم اصلی اجرای قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 است. جنایتی که سرانجام جزئیات آن آشکار خواهد شد و نقش دقیق رئیسی در آن فاجعه در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد.

رئیسی در این مراسم گفت:

مدتی در پی انتخاب فردی برای دادگستری تهران بودیم که در ‌‌نهایت آقای اسماعیلی انتخاب شد، اما زمان اعلام آن همراه شد با انتشار اخبار بند ۳۵۰ زندان اوین که عده‌ای مقابل حرکت قانونی ماموران مقاومت کردند. سازمان زندان‌ها نمی‌تواند اجازه دهند امنیت داخلی درون زندان به خطر بیفتد و آنها‌یی که در بیرون مرتکب جرم شده و بخواهند همچنان روحیه مجرمانه خود را در داخل زندان ادامه دهند، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

هیچ ارتباطی میان این بازرسی (نام مستعار یورش به زندانیان) و رفتن آقای اسماعیلی از سازمان زندان‌ها وجود ندارد. ضد انقلاب وجریان فتنه از این قضیه سوء استفاده رسانه‌ای ایجاد کردند.

آقای علی اصغر جهانگیر که رئیس جدید سازمان زندان‌ها شده اند به خاطر مسئولیت در حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه آشنایی کاملی با تمام بخش های دستگاه قضایی دارند و در جریان سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه نیز ایشان مسئولیت بررسی بازدید از زندانهای استان‌ها را برعهده می‌گرفتند. با توجه به تجربیات بیش از دو دهه آقای جهانگیر آنچه که تاکنون مدیران سابق سازمان زندان‌ها در پیش گرفتند، با مدیریت ایشان ادامه و کاستی‌ها جبران شود.

(1- رئیسی حتی منتظر نمانده که نتیجه تحقیق مجلس و ریاست جمهوری در باره پنجشنبه سیاه در بند 350 اوین اعلام شود و سپس قضاوت کند.

2- او در بخش معرفی رئیس جدید سازمان زندان ها خود به نکاتی اشاره می کند که دلیل برکناری اسماعیلی در آن نهفته است. از جمله جبران کاستی ها!

معاون اول رئیس قوه قضائیه که دروغ بگوید و قبل از هر بررسی و تحقیقی حکم قطعی صادر کند، رئیس سازمان زندانها و زندانبان هایش نباید با باتوم به جان زندانیان بیفتند؟)

 

پیک نت 11 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: