ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نامه اعظم طالقانی به رهبر درباره پنجشنبه سیاه

بحران می سازند

و هنرشان را به نمایش می گذارند 
 
 
 
 

بخش هائی از نامه اعظم طالقانی، فرزند آیت الله طالقانی و از زندانیان سیاسی دوران شاه، به علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی که در فیسبوک وی منتشر شده است:

 

بسمه الله الرحمن الرحیم

مقام محترم رهبری، سلام علیکم

در رژیم گذشته هر چند وقت یکبار به طور دفعی به داخل سلولها ورود می کردند و اگر تخلفی مشاهده می شد طبق آئین ناهه انضباطی عمل می شد.

به نظر می رسد اتفاقی که روز ۲۸ فروردین ماه در بند ۳۵۰ زندان اوین افتاد و وقایعی این چنینی به یکی از هنرهای ما تبدیل شده، که به طور ناگهانی بحران می سازیم به نوعی هنر بحران سازی خودمان را به نمایش می گذاریم!

طبق آئین نامه سازمان زندانها زندانیان می توانند روزانه ۵ دقیقه با خانواده خود تلفنی تماس داشته باشند. اما مدت زیادی است رابطه تلفنی زندانیان با خانواده ها قطع شده به خصوص برای زندانیانی که خانوادشان در شهرستان ها به سر می برند نگران کننده است! انتظار می رود این رفتار که مایه سرافکندگی نظام اسلامی ما شده مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد و صادقانه و شفاف گزارشی از آن به مردم داده شود و متخلفین مورد بازخواست و مجازات قرار گیرند. البته شاید بسیار کسانی باشند که ما را دوست نداشته باشند و آرزوی مرگمان را می کنند، اما ما آنها را می بخشیم ولی فراموش نمی کنیم.

 

پیک نت 11 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: