ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

 معاون پارلمانی رئیس جمهور

روحانی در دام جنگ روانی

مخالفان دولت نخواهد افتاد!

 
 
 
 
 

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، در جمع فرهنگیان شهرستان شهریار، طی سخنانی گفت:

نظام به این جمع‌بندی رسیده که اولویت اصلی کشور ساماندهی اقتصاد کشور بر اساس اقتصاد مقاومتی است.

البته در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر برون‌نگر بودن نیز تاکید شده و ما نمی‌توانیم جزیره‌ای جداگانه باشیم. ما باید نگاه برون‌گرا داشته و با اقتصاد جهانی تعامل داشته باشیم. از تحریم ها باید عبور کنیم.

راه این برون‌ رفت، وادادگی، تسلیم، ماجراجویی، درشت‌ گویی و انفعال نیست. آقای روحانی یک دیپلمات و حقوقدان حرفه‌ای و مدیری توانمند است.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود اشاره به جنگ روانی علیه دولت کرد و گفت:

در سالروز تولد حضرت زهرا جشنی از سوی همسر رئیس‌جمهور با حضور برخی از خانم‌های توانمند و فرهیخته و همچنین همسران سفرای برخی از کشورهای مقیم تهران از جمله کشورهای اسلامی برگزار شد.

این مراسم در تالار حافظیه برگزار شد. این تالاری است که در جنب سالن اجلاس سران در جریان اجلاس غیرمتعهدها ساخته شد. در این جلسه زنانه، لباس‌های فاخر بومی اقوام ایرانی مثل لباس فاخر بلوچ، ترکمن و کُرد که ضمن رعایت حجاب اسلامی دارای زیبایی‌های خاص خود است به نمایش گذاشته شد ولی متأسفانه دیدیم که چه مطالب نادرستی منتشر کردند و گفتند در آنجا خلاف شرع رخ داده و "لباس شو" به نمایش گذاشته شده ولی نگفتند که چه لباسی. آیا اشکال دارد به جای لباس‌های غربی که امروز گاه در خیابان‌ها می‌بینیم در یک جمع زنانه لباس فاخر ایرانی نشان داده شود؟

بیان کردند که دولت، مردم را به انصراف از دریافت یارانه نقدی دعوت می‌کند ولی در آن جلسه به هر نفر، پنج سکه داده شده و هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه آن مراسم بوده است.

اگر ریاضی نمی‌دانید حداقل بروید ریاضی یاد بگیرید و بعد اینگونه حرف‌ها را بزنید. در آن مراسم از پنج زن نمونه و نیکوکار و برجسته کشور که سالیان سال عمر خود را در راه خدمت صرف کرده اند تقدیر شد. برخی از آنها به لحاظ سن و سال طوری بودند که بر روی ویلچر نشسته بودند؛ مثلا خانمی که 40 - 50 سال عمر خود را وقف خدمت در کهریزک کرده بود. از این پنج نفر بانوی نمونه تقدیر شد.

با مطرح کردن اینگونه مسائل می‌خواهند دولت را وارد حاشیه کرده و رئیس‌جمهور را عصبانی کنند. رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت خطاب به وزرا گفت ما نباید وارد حاشیه شویم. باید کار خود را انجام دهیم.

پیشنهاد می‌کنم وزارت آموزش و پرورش یک سامانه اطلاع ‌رسانی بین دولت و آموزش و پرورش ایجاد کند. هیچکس سزاوارتر از معلمان این مملکت نیست که اطلاعات دقیق از مسائل روز و کشور داشته باشد.

باید از نظرات معلمان در اصلاح ساختار آموزشی کشور استفاده کرد. در هر برنامه‌ای برای اصلاح نظام آموزشی کشور باید از خرد جمعی معلمان استفاده کرد.

وزیر آموزش و پرورش برنامه‌ها و بسته سیاستی خوبی را در ارتباط با آموزش و پرورش تهیه کرده است. از معلمان می‌خواهم که پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را به ما ارائه دهید. در معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری برای اصلاح قوانین و مقررات که به بهبود وضع آموزش و پرورش و معلمان می‌انجامد، به دیدگاه‌ و نظرات شما احتیاج داریم و از آن استقبال می‌کنیم.

روزی جشن این ملت است که در آن مستمری‌بگیر و فقیری وجود نداشته باشد. ما در حال حاضر با مشکل عظیم بیکاری در کشور روبرو هستیم و از طرف دیگر طرح‌های عمرانی نیز به دلیل عدم تأمین بودجه مناسب رها شده است.

 

پیک نت 15 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: