ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

رهبران دو دهه 60 و 70

تحکیم وحدت به دیدار خاتمی رفتند
 
 
 
 

جمعی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در سالهای دهه شصت و هفتاد با محمد خاتمی دیدار و نگرانی های خود در زمینه مسائل جاری کشور از جمله در خصوص تداوم حصر خانگی آقایان مهندس میرحسین موسوی، مهدی کروبی و خانم زهرا رهنورد و نیز وضعیت زندانیان سیاسی را مطرح کردند.

آنها از خاتمی خواستند تا همچنان نقش محوری در هماهنگی میان اصلاح طلبان را همچون گذشته بر عهده داشته و اجازه ندهد شیرینی پیروزی انتخابات خرداد ۹۲ که حاصل مدیریت و احساس مسئولیت ایشان و آقای هاشمی رفسنجانی بود در انتخابات آتی مجلسین خبرگان و شورا به تلخکامی مردم و اصلاح طلبان منجر شود.

 

محمد خاتمی ضمن تایید دغدغه های فعالان سابق دفتر تحکیم وحدت تاکید کرد که از تلاش برای کمک به دولت جناب آقای روحانی دریغ نخواهد کرد و در گفتگو و رایزنی با احزاب اصلاح طلب ، در راستای تحقق قانون اساسی جمهوری اسلامی و نیز اهداف و آرمانهای انقلاب و امام و منافع کشور حرکت کرده و از تلاش دست بر نخواهد داشت.

خاتمی از تشکل و سازماندهی فعالان سابق دفتر تحکیم وحدت برای به اشتراک گذاشتن دغدغه ها و تبادل ایده ها و نظرات برای بهبود اوضاع کشور و کمک به نظام و دولت برای عبور از بحران ها تقدی کرد.

اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت از خاتمی دعوت کردند تا حضور خود در دانشگاهها و در میان دانشجویان و دانشگاهیان را بیشتر کند و با جنبش دانشجویی نیز ارتباط مستقیم تری برقرار کند.

 

پیک نت 15 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: