ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

اتاق توطئه در سپاه

کانون همه مشکلات است 
 
 
 
 

مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وزارت کشور در دولت خاتمی و عضو ارشد جبهه مشارکت در ملاقات اخیر با همسر خویش "فخرالسادات محتشمی پور" به چند نکته مهم در ارتباط با اوضاع حاکمیت کرده است. این نکات در یادداشتی که خانم محتشمی پور در باره ملاقات اخیرش با تاج زاده نوشته طرح شده است. یادداشت همسر تاج زاده که در فیسبوک وی منتشر شده را وقتی از احساسات یک همسر دردمند و شرح بیماریهای تاج زاده در زندان پالایش کنید، این نکات که البته روز به روز مردم بیشتر از آن آگاه می شوند منعکس است:

1-  از قول من به آقای روحانی پیغام بده بی خود دنبال خواستگاه و جناح تندروهای بی اخلاق نگردد، سرنخ تمام اقدامات غیرقانونی از نصب بیلبوردهای خلاف سیاست های دولت تا فیلم ها و اس ام اس ها و همه تخریب هایی که فارس و تسنیم و جوان و شبکه های هزارنام اقتدارگراها می کنند، همه به یک اتاق فکر در سپاه برمی گردد. همان اتاق فکر ستاد مهندسی انتخابات که اکنون دارد خود را آماده می کند که مملکت را در دست بگیرد و اعضای آن فکر می کنند «ژنرال السیسی» ایران هستند! آقای روحانی نیازی به گله و تهدید ندارد، فقط کافی است از وزارت اطلاعاتش بخواهد یک گزارش تحقیقی از اقدامات این ها تهیه کرده برای اطلاع عموم منتشر کند تا معلوم شود چگونه پول بیت المال را برای تخریب دولت به کار می برند.

2- بحث های پراکنده ای هم که در مورد ثبت نام مردم برای گرفتن یارانه می شود و تلاش برای این که معلوم شود مقصر کیست را باید کنار گذاشت. این ثبت نام به واقع نشانه شکست اقتصادی جمهوری اسلامی بود.

 

پیک نت 15 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: