ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 اردیبهشت ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سهم شیر را از 82 هزار میلیارد تومان بدهی بانکی برده اند

نام 20 بدهکار بانکی

چرا نباید اعلام شود؟ 
 
 
 
 

آنها که انتخابات ریاست جمهوری 92 را باختند، به هیچ معیار و اصولی پایبند نیستند و دردشان "قدرت" است و نه وضع فلاکت بار مردم و بحرانی که سراپای نظام را گرفته است. چه تعبیر دیگری می توان از سخنان روز دوشنبه گذشته اسحاق جهانگیری معاون روحانی در نشست مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان مجلس داشت؟

بخوانید:

سیستم بانکی کشور وضعیت بحرانی دارد و در مرز هشدار است. هم‌اکنون مجموع مطالبات معوق بانک‌ها با 82 هزار میلیارد تومان رسیده است که در این رابطه دولت از اول سعی کرد تا بررسی کند که در این مطالبات افراد مقصر هستند یا شرایط اقتصادی تاثیر گذاشته است. 575 نفر به‌عنوان بدهکار کلان بانکی شناسایی شده‌اند، اسامی این افراد به قوه قضائیه ارسال شده است، از طرف دیگر سیف رئیس‌کل بانک مرکزی چند روز قبل گزارشی را به من داد که در آن گزارش آمده بود که 20 نفر لیست فوق چه سهمی از معوقات دارند.

بهار رانت‌خوارها در جریان تحریم بوجود می‌آید. متاسفانه کشوری که از هر نظر ظرفیت داشته و با استفاده از این ظرفیت‌ها باید میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری جذب کند، هم‌اکنون ده‌ها میلیاردها دلار از پول نفتش در کشورهای دیگر مسدود است و امکان استفاده از آن فراهم نیست.

 

پیک نت 16 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: